اخبار داغ

مدیر گروه رشته اقتصاد دانشگاه آزاد بوشهر:

افزایش بهره‌وری واحدهای صنعتی با تقویت تحقیق و توسعه محقق می‌شود

افزایش بهره‌وری واحدهای صنعتی با تقویت تحقیق و توسعه محقق می‌شود
مدیر گروه رشته اقتصاد دانشگاه آزاد واحد بوشهر در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گفت: تقویت بخش تحقیق و توسعه منجر به افزایش بهره‌وری واحدهای صنعتی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در راستای گسترش ارتباط بیشتر و مؤثرتر دانشگاه آزاد اسلامی با صنعت، از مراکز صنعتی شهر بوشهر بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در راستای گسترش ارتباط بیشتر و مؤثرتر دانشگاه آزاد اسلامی با صنعت، از مراکز صنعتی شهر بوشهر بازدید کردند, .,

 

,

, ,

ویدا واعظی مدیر گروه رشته اقتصاد و گمرک دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در حاشیه این بازدید با تشریح اهداف ویژه این برنامه علمی و آموزشی گفت: این بازدید با هدف شناسایی موانع موجود در صنعت و کمک به رفع آن، تقویت ارتباط مؤثر میان دانشگاه و صنعت، آشنایی دانشجویان با فضای واقعی کسب و کار و چالش‌های رایج صنایع انجام شد.

, .,

 

,

, ,

ویدا واعظی با بیان اینکه قطعاً تقویت بخش تحقیق و توسعه منجر به افزایش بهره‌وری واحدهای صنعتی خواهد بود، خاطرنشان کرد: استفاده از دانش روز جهانی و نیروی کار متخصص دو عامل مهم تحقق این مسئله هستند که نتایج مثبت این فرآیند با ارتباط نزدیک صنعت و دانشگاه به دست می‌آید.

,

مدیر گروه رشته اقتصاد و گمرک دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر افزود: تقویت بخش تحقیق و توسعه منجر به افزایش بهره‌وری واحدهای صنعتی می‌شود.

, .,

در این بازدید دانشجویان از بخش‌های مختلف تولیدی و تحقیقاتی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کردند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه