اخبار داغ

در گفتگو با رئیس شورای شهر چیتاب مطرح شد

ختم به خیر شدن ماجرای قطع آب بند انحرافی شهر چیتاب میان اهالی و امور آب+جزئیات

ختم به خیر شدن ماجرای قطع آب بند انحرافی شهر چیتاب میان اهالی و امور آب+جزئیات
موحدی: نرخ نامه جدیدی در خصوص با حق آب داشتند که ما نسبت به این نرخ نامه اعتراض داشتیم و در نهایت با تصمیم فرماندار قرار بر این شد که کمیسیون تعیین نرخ حق آب توسط جهاد کشاورزی برگزار شود و این نرخ اصلاح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازصبح زاگرس مردم بخش کبگیان شهرستان بویراحمد از نرخ آب بهاء کشاورزی  برای کاشت برنج وآبیاری باغ‌ها و مزارع  زیر پوشش بندانحرافی و ازعقب افتادن خزانه گیری برنج به خاطرباز نشدن آب بندانحرافی گلایه‌مند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
گفتنی است آب بهاء کشاورزی در این منطقه سال گذشته ۵۴۰ هزار تومان به ازاء هر هکتار بوده که امسال دو برابر افزایش یافته و به بیش از یک میلیون و صد هزار تومان رسیده است.
,
 
,
مردم این منطقه اعلام کردند بند انحرافی چیتاب بدون نیازبه پمپاژ، یاصرف هیچگونه هزینه‌های جانبی بیست سال پیش به دستور رهبر معظم انقلاب برای خدمت به کشاورزان محروم بخش کبکیان ساخته شد.
,

رئیس شورای شهر چیتاب در گفتگو با صبح زاگرس گفت: با توجه به قراری که با امور آب داشتیم قرار بر این بود که آب جدول را باز کنند اما امور آب اعلام کرده است کسانی که از سال گذشته بدهکار هستند، بدهی خود را پرداخت کنند تا آب را باز کنیم.

, صبح زاگرس,

موحدی ادامه داد: نرخ نامه جدیدی در خصوص با حق آب داشتند که ما نسبت به این نرخ نامه اعتراض داشتیم و در نهایت با تصمیم فرماندار قرار بر این شد که کمیسیون تعیین نرخ حق آب توسط جهاد کشاورزی برگزار شود و این نرخ اصلاح شود.

,

وی ادامه داد: بدهکاران نیز متعهد شدند در بازه زمانی یک ماهه بدهکاری  خود را پرداخت کنند و امور آب  نیز متعهد شد که امروز آب را باز کند. و مشکل حل شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه