اخبار داغ

مشاور فرمانده کل سپاه در همدان:

4816 پروژه عمرانی در استان همدان در دست اجراست/ سپاه در کنار دولت برای محرومیت زدایی قرارگاه تشگیل داده است

4816 پروژه عمرانی در استان همدان در دست اجراست/ سپاه در کنار دولت برای محرومیت زدایی قرارگاه تشگیل داده است
مشاور فرمانده کل سپاه و دبیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی با بیان اینکه سپاه در کنار دولت و مشارکت آماده کمک رسانی به محرومان را به صورت مشارکتی دارد,گفت: در این باره آمادگی داریم تنها در استان همدان با این گونه مشارکت ها هزار باب خانه برای نیازمندان, هزار زمین فوتبال و دیگر امکان ورزشی را بسازیم و هزار جهیزیه و تعداد بسیاری سبدهای ورزشی روستایی و غذایی تهیه و بین محرومان توزیع کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،  سید‌ضیاالدین حزنی مشاور فرمانده کل سپاه و دبیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی، صبح امروز در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و مجمع جهادگران, خیرین و فعالین عرصه های خدمت رسانی در سالن همایش های استانداری همدان گزارشی از عملکرد حوزه محرومیت زدایی در استان همدان گفت:  نسبت به حقوق محرومان بی تفاوت باشیم چیزی برای آخرتمان نمی ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,


وی اظهار کرد: در بهسازی خانه های نامناسب و قنات های روستایی از ویژگی های پروژه های عمرانی اجرا شده توسط سپاه;  کوچک بودن, زودبازده, فاقد پیچیدگی فنی تخصص و عام المنعه بودن آن ها است.

,
,


 دبیر قرارگاه محرومیت زدایی با بیان اینکه اولویت نخست ما محرومیت زدایی در روستاهای محروم و صعب العبور است, تصریح کرد: سعی بر آن است تا در پروژه ها استحکام در ساخت و سازها رعایت شود و همچنین توجه به کیفیت اقتصادی بودن طرح ها و پرهیز از نگاه انتفاعی و به ویژه در کنار دولت بودن را سرلوحه برنامه های خود قرار دهیم.

,
,


سردار حزنی در ادامه عنوان کرد: با توجه به جمعیت استان همدان بیش از یک هزار و 200 مسجد در این استان علاوه بر مساجدی که هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرد,نیاز داریم و اولویت ساخت مسجد در روستایی که این مکان مذهبی را ندارند.

,
,


وی همچنین گفت: در حال حاضر در استان همدان چهار هزار و 816 پروژه به ارزش81 میلیارد و 67 میلیون تومان قراردادبسته شده و در دست اجراست.

,
,


سردار حزنی با تأکید بر اینکه شایستگی ما به میزان رضایتمندی مردم از ما باز می گردد, اظهار کرد: دشمن جهانی است و یاید حرف هایمان هم جهانی باشد و سپاه در کنار همه مسئولان است و تمام نیروی زمینی, دریایی و هوایی سپاه ضمن اجرای مأموریت های اصلی خود محرومیت زدایی و رسیدگی به مردم را سرلوحه امور خود قرار داده است.

,
,


وی تصریح کرد:  قرارگاه مرکز محرومیت زدایی سپاه گوشه ای از برنامه های بسیج سازندگی را با رویکرد محرومیت زدایی انجام می دهد.

,
,


مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما آماده هایم هزار باب از خانه های نیازمندان  را با مشارکت مسئولان استان همدان بسازیم, افزود: همچنین هزار زمین فوتبال, هزار مورد جهیزیه و تعدادی خانه عالم و کمک به حوزه های علمیه و توجه به حاشیه شهر را در نظر گرفتیم و امید آنکه این مشارکت در خود استان با همکاری مدیران استانی عملیاتی شود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه