اخبار داغ

با همت قرارگاه حضرت جوادالائمه علیه السلام سپاه استان،

مناطق آلوده به آسیب های اجتماعی احیاء می شود

مناطق آلوده به آسیب های اجتماعی احیاء می شود
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تصمیم جدی باید در زمینه اشتغال زایی مناطق آلوده به مواد مخدر گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار مهران مرادی  جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با بیان اینکه بیماری مهمترین دلیل گرایش به مواد مخدر است، گفت: تصمیم جدی باید در زمینه اشتغال زایی مناطق آلوده به مواد مخدر گرفته شود.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی در جلسه مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام فعالیت خود را در قالب قرارگاه جواد الائمه علیه السلام در 5 محله آلوده مواد مخدر انجام می‎دهد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام، بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی، درمانی، بهداشتی اجتماعی، مشاوره و امنیتی در قالب مقاومت بسیج و نواحی سپاه  در نقاط آلوده استان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه با توجه به آخرین آمار 110 خورده فروش مواد مخدر در یکی از مناطق آلوده استان شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: یکی از نقاط ضعف در این منطقه فراهم نبودن زمینه اشتغال افراد است که می توان آن را یکی از دلایل اصلی سوق داده شدن جوانان به اعتیاد دانست.

مرادی با بیان اینکه در حق مردم، ساکن مناطق آلوده به مواد مخدر اجحاف شده است، گفت: در مناطق آلوده مردم عادی نیز درحال زندگی هستند که به دلیل آلوده بودن این مناطق بسیار مورد بی مهری مسئولین و جامعه قرار می گیرند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام، افزود: در 5 محله آلوده سپاه وارد میدان شده و به بحث مشاوره معتادین در زمینه ترک اعتیاد پرداخته است که تا کنون تعداد قابل توجهی به کمپ ترک اعتیاد معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام ظرفیت مشاوره معتادین در حوزه ترک اعتیاد را دارد، تصریح کرد: عدم برنامه های هماهنگ بین دستگاه‎های اجرایی مبارزه با مواد مخدر، عدم ریشه‎یابی علمی مسائل و عدم استفاده از ظرفیت مردم در این زمینه مهم‌ترین مشکلات می‏باشد که باید رفع گردد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه