اخبار داغ

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

خیرین مدرسه ساز معماران فرهنگی و فرهنگ یاران جامعه هستند

خیرین مدرسه ساز معماران فرهنگی و فرهنگ یاران جامعه هستند
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: خیرین مدرسه ساز معماران فرهنگی و فرهنگ یاران جامعه محسوب می شوند که باید خدمات این قشر را ارج نهاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا; اعضای هیئت امنای مجمع خیرین مدرسه ساز به همراه مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس عصر دیروز با حضور در رسانه استانی با مدیرکل صدا و سیما دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این دیدار با بیان اینکه تعلیم و تربیت  از دیرباز در فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی ما در بالاترین جایگاه بوده است،گفت: امروز هم آموزش و پرورش به عنوان مولد سرمایه‌های ارزشمند انسانی، محور توسعه پایدار تلقی گردیده و نقشی مهمی در رشد و پیشرفت همه جانبه جوامع دارد.

,

وی با اشاره به تآکیدات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) افزود: رهبر معظم انقلاب آینده کشور و دنیای امروز ما را مرهون تلاش آموزش و پرورش دانسته و همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها را به همکاری با این نهاد اثرگذار موظف نموده اند.

,

لطیفی با تاکید بر تقویت جایگاه تعلیم و تربیت و معلم در جامعه تصریح کرد: تربیت نسلی متعهد به ارزش های دینی، دارای تفکرسازنده، سرزنده، با نشاط و برخوردار از آموزش های با کیفیت، نیازمند تحول در نگرش به مقام معلم است و رسانه استانی این امر مهم را در برنامه های مختلف مد نظر دارد.

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز، معماران فرهنگی جامعه هستند و با درک صحیحی از جایگاه نظام آموزش و پرورش به عنوان ابزار توسعه، خطر بازماندن از قافله تحصیل و تهذیب را گوشزد کرده و براین باور هستند که آینده سازان، استعدادها و سرمایه های سرشار و امیدآفرین کشورمان نیازمند مراقبت و برخورداری از فضا و تجهیزات مناسب آموزشی هستند .

,

لطیفی ضمن اعلام آمادگی بمنظور تبلیغ بیش از پیش ایثار خیرین مدرسه ساز در سطح استان افزود:رسانه استانی بصورت همزمان فرهنگ مدرسه سازی و جایگاه معلم، تحصیل و تربیت را ترویج می نماید.

,

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان هم در این دیدار از توجه رسانی استانی به امر مقدس مدرسه سازی تقدیر کرد و افزود: خیرین مدرسه ساز همواره در امر توسعه مداری در استان پیشتاز بوده و نقش بسیار اثرگذاری در این مسیر داشته و یاریگر این اداره در انجام ماموریتهاز خود هستند .

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در این دیدار با اشاره به سرمایه گذاری عظیم نظام اسلامی در آموزش و پروش گفت: اقدامات صورت گرفته بسیار وسیع است و جا دارد از انعکاس اخباتر این حوزه در صدا و سیما تقدیر نمود.

,

وی درخصوص خیرین مدرسه ساز گفت: این جمع آبرودار درنزد خداوند، که افتخار و نشان ارزشمند خیر مدرسه ساز را برسینه دارند، به عنوان مروجان نیک اندیشی به خوبی می دانند که در کشورهای پیشرفته توسعه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ضریب ارتباط بالایی با نظام آموزشی دارد.

,

در ادامه مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان هم با قدردانی از حمایتهای ارزشمند صداوسیما در انعکاس فعالیتهای خوب این مجمع، گزارشی از روند فعالیتها و اقدامات این مجمع از ابتدای شکل گیری آن از سال ۷۷ ارائه کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه