اخبار داغ

برگزاری جشن رمضان در قزوین با عنوان "شب‌های مهربانی"

برگزاری جشن رمضان در قزوین با عنوان "شب‌های مهربانی"
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: تا شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در نخستین پیاده راه شهر قزوین (سبزه میدان) برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مومنی در گفت‌وگو با  صبح قزوین بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرارسید و بازهم شاهد تلطیف قلوب عموم مردم و حضور در عرصه نیکوکاری هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: کمیته امداد استان قزوین همچون سال‌های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد و حسینیه‌ها حضور دارد و کمک‌های مردم روزه دار را برای نیازمندان جمع آوری می‌کند.

,

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: علاوه بر این حضور مراسم جشن رمضان در مرکز استان برگزار می‌شود که این مراسم در سال جاری با مشارکت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین اجرا خواهد شد.

,

وی اضافه کرد: جشن رمضان در شهر قزوین و در میدان مرکزی شهر که به سبزه میدان معروف است، برپا خواهد شد و از 25 اردیبهشت تا 30اردیبهشت (میلاد امام حسن مجتبی(ع) با همکاری کمیته امداد و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین اجرا خواهد شد.

,

مومنی اعلام کرد: در این جشن 25 غرفه در نظرگرفته شده که هشت غرفه متعلق به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و مابقی، غرفه‌های کمیته امداد استان قزوین است.

,

وی ابراز کرد: 17 غرفه دیگر متعلق به کمیته امداد استان، شامل طرح صنایع دستی و تولیدات مددجویان تحت حمایت است که در این غرفه ها اغلب زنان سرپرست خانوار با تولیدات خود حضور دارند، تولیداتی که با دریافت تسهیلات و گذراندن دوره های آموزشی عرضه کرده اند و امکان فروش محصولات غرفه‌ها نیز فراهم شده است.

,

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم قزوین می‌توانند از ساعت 19 لغایت 23 شب از این غرفه‌ها بازدید کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه