اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندار قزوین معرفی شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندار قزوین معرفی شد
در جلسه شورای اداری استان منوچهر حبیبی بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و محمد شفیعی بعنوان فرماندار قزوین معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ جلسه شورای اداری استان با موضوع معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و همچنین تکریم و معارفه فرماندار قزوین که پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در سالن استانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

داود محمدی در این جلسه اظهار کرد: افرادی که توانسته باشند در سمت خود کار ارزشمندی انجام دهند حتی پس از پایان فعالیت نیز مورد سپاس و احترام از طرف مردم قرار خواهد گرفت.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس ادامه داد: در موقعیتی که با تحریم‌های ظالمانه و سخت روبه رو هستیم ممکن است برخی موارد اقتصادی به مشکلات امنیتی و درگیری منجر شود، از این رو ضرورت دارد که این موضوع را مورد بررسی قرار داده و از آن پیشگیری کنیم. 

,

در ادامه این جلسه بهمن طاهرخانی ابراز کرد: در حوزه سیاست موضوع اقتدار مطرح می‌شود که به فعالین کنشگران اجتماعی مربوط است که با اتحاد آن‌ها اقتدار سیاسی شکل می‌گیرد. 

,

معاون سیاسی در ایجاد آرامش نقشی بی بدیل ایفا می‌کند

, معاون سیاسی در ایجاد آرامش نقشی بی بدیل ایفا می‌کند,

وی افزود: قدرت سیاسی برای تمام افراد الزام آور است و مسئولین سیاسی و فعالان این عرصه می‌توانند به آن شکل زیبایی ببخشند، از این رو باید تصدی امور سیاسی به افراد آشنا با این حوزه واگذار شود.

,

نماینده مردم تاکستان در مجلس عنوان کرد: امروز جامعه به آرامش بیشتری نیاز دارد و اگر چه سیاستگذاری کلان و موقعیت اصلی به خارج از استان مربوط است، اما افراد هوشمند در جایگاه مسئول سیاسی می‌توانند اتحاد و همدلی مناسبی را در استان برقرار کنند.

,

وی ادامه داد: معاون سیاسی می‌تواند نقشی بی بدیل را در ایجاد آرامش در جامعه ایفا کند و از این رو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

,

سیده حمیده زرآبادی نیز در ادامه اذعان کرد: استفاده از مدیران و ظرفیت نیروهای بومی از موضوعات مهم در انتصابات استان است که باید مورد توجه قرار گیرد که البته افرادی که سالیان زیادی در استان قرار دارند و برای استان تلاش کردند نیز در این زیرمجموعه قرار می‌گیرند.

,

توجه به معیشت وظیفه تمام مدیران است

,

وی افزود: مدیر بومی در هر صورت دلسوز استان خواهد بود و این از علت‌های اهمیت آن به شمار می‌آید و نباید هیچ یک از مدیران کل و نمایندگان تخریب شوند که متاسفانه این موضوع در فضای مجازی و رسانه‌ها اتفاق می‌افتد.

,

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز عنوان کرد: باید توجه داشت که تخریب متفاوت از نقد است، نقد مفید است اما تخریب منفی بوده و گاها با بی احترامی همراه است. 

,

وی تاکید کرد: توجه به معیشت مردم و اقتصاد وظیفه تمام مدیران استان است و لازم است مشکلات واحدهای اقتصادی از طرف آن‌ها پیگیری شود.

,

این مسئول ادامه داد: تمام مدیران وظیفه دارند از استاندار پیروی کنند، امروز وضعیت کارگران و کار استان مناسب نیست و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

,

زرآبادی گفت: لازم است همه نسبت به افراد انتخاب شده در سمت فرماندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری حمایت کرده و موضوع بومی و غیربومی را مطرح نکنند.

,

وحدت و رفع مشکلات از مصادیق عمل به قرآن است

, وحدت و رفع مشکلات از مصادیق عمل به قرآن است,

در بخشی از این مراسم نیز حجت الاسلام سید قریش موسوی با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان و وفات حضرت خدیجه(س)اظهار کرد: حضرت خدیجه(س) ام المؤمنین و مادر تمام افراد بوده و از جایگاه بالایی برخوردار است.  

,

وی ادامه داد: پاسداشت و جایگاه خدیجه برای ما دارای اهمیت است و نباید بگذاریم این اسم از کشور ما جمع شود.

,

رئیس ستاد اقامه نماز استان ابراز کرد: نباید در استفاده از ظرفیت و نعمت ماه مبارک رمضان غفلت کنیم و باید به آن توجه ویژه داشت.

,

وی افزود: روزه عام، خاص و خاص الخاص سه مرتبه از روزه داری است، از این رو باید تلاش کنیم روزه‌های ما صحیح و قبول باشد تا از درجات معنوی آن بهره برد.

,

این مسئول عنوان کرد: ما باید به قرآن عمل کنیم و یکی از موضوعات مهم در آن وحدت است که نیاز اساسی و مهم جامعه امروز ما به شمار می‌آید.

,

وی ادامه داد: رفع مشکلات و رسیدگی به امور مردم نیز موضوعی اساسی است که باید براساس قرآن مورد توجه قرار گیرد.

,

در این مراسم منوچهر حبیبی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و محمد شفیعی به عنوان فرماندار شهرستان قزوین معرفی شدند و از سید علی موسوی فرماندار پیشین شهرستان تقدیر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه