اخبار داغ

آیت الله کعبی:

آوردن ناو جنگی نمایش مضحک آمریکایی‌ها است

آوردن ناو جنگی نمایش مضحک آمریکایی‌ها است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آوردن ناو جنگی به منطقه را نمایش مضحک آمریکایی‌ها عنوان کرد و گفت: آن‌ها به خیال باطن خود در پی ایجاد رعب و وحشت هستند و خودشان هم به‌صراحت گفته‌اند ایجاد تنش‌ها و شورش‌های داخلی سبب تضعیف نظام اسلامی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سازمان بسیج دانشجویی، آیت الله عباس کعبی در دیدار مسئولان بسیج دانشجویی  استان قم با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان توجه زیادی شده است اظهار داشت: استحکام بنیه فکری و معنوی جوانان در این بیانیه، زیربنای تحقق آن بوده چرا که جوانان نیروی پیشران و پیش برنده این انقلاب هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر مورد اهمیت قرار دادن مباحث معرفتی و بصیرتی از سوی جوانان در ابعاد مختلف گفت: این کار در میان جوانانی که در پی انجام کار تشکیلاتی هستند باید به‌صورت گسترده‌تری انجام گیرد.

,

وی توجه به زیربنای امور را مورد تاکیدقرار داد و افزود: ضعف بنیه اعتقادی یکی از علت‌های اصلی ریزیش ها در این چهل‌ساله انقلاب بوده که باید دقت داشته باشیم خود را تنها درگیر مسائل سیاسی و روزمره نکنیم.

,

کعبی وجود روحیه مکتبی و شهادت‌طلبی را علت‌العلل پیروزی‌های انقلاب اسلامی در چهل‌ ساله اخیر عنوان و اضافه کرد: امروز در عرصه‌های مختلف جنگ نرم، نیمه سخت و سخت درگیر هستیم اما جنگ نرم مسئله اصلی است چرا که هدف دشمن از این جنگ مورد هجمه قرار دادن ذهن و روح جوانان و سوق دادن آن‌ها در مسیر انحرافی و برخلاف انقلاب اسلام است.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آوردن ناو جنگی به منطقه را نمایش مضحک آمریکایی‌ها عنوان و تصریح کرد: آن‌ها به خیال باطن خود در پی ایجاد رعب و وحشت هستند و خودشان هم به‌صراحت گفته‌اند ایجاد تنش‌ها و شورش‌های داخلی سبب تضعیف نظام اسلامی می‌شود.

,

کعبی ابراز کرد: قبل از انقلاب اسلامی سلاح جوانان انقلابی در دانشگاه‌ها در برابر کمونیست‌ها، کتبی همچون اصول فلسفه و روش رئالیسم شهید مطهری بود، امروز هم جوانان انقلابی با معرفتی عمیق‌تر در صحنه‌های حساس انقلاب حضوری پررنگ داشته و با دشمنان اسلام مبارزه‌ای دائمی خواهند داشت.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر جدی گرفتن برگزاری دوره‌های طرح ولایت توسط دانشجویان افزود: باید کار در این طرح را جدی گرفت زیرا جوانان امروز آینده‌سازان انقلاب اسلامی بوده و تبدیل به کادر انقلابی خواهند شد.

,

وی بازخوانی و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب را راهکار دیگر شیوه‌های مبارزه با دشمنان اسلام دانست و تصریح کرد: استخراج الزامات آن کاری است که باید در این بازخوانی و تحلیل انجام گیرد، این بیانیه نقشه راهی است که مقام معظم رهبری در راستای تمدن نوین اسلامی آن را تدوین و ترسیم کرده‌اند.

,

کعبی بازخوانی پیام تاریخی امام راحل در سال 67 در سالگرد واقعه حج را مورد اشاره قرار داده و مطرح کرد: بازخوانی و تبیین گفتمان سازی پیام‌های حضرت امام خمینی(ره) از دیگر راهکاری مؤثر بوده که می‌توان به این پیام‌ها توجه داشت و فرصت‌ها و تهدیدهای انقلاب را موردبررسی قرار داد.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به مسئله سیل اخیر کشور گفت: جبهه نیروهای انقلاب سیلی بزرگ‌تر از جنس همبستگی جهادی و ایثار به راه انداختند، که همین روحیه معجزه انقلاب اسلامی بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه