اخبار داغ

معاون بهداشت و درمان سپاه لرستان:

220 تیم درمانی بهداشتی در مناطق سیل‌زده لرستان خدمت‌رسانی کردند

220 تیم درمانی بهداشتی در مناطق سیل‌زده لرستان خدمت‌رسانی کردند
معاون بهداشت و درمان سپاه لرستان گفت: گروه‌های خیرین سلامت در قالب 220 تیم درمانی بهداشتی در مناطق سیل‌زده خدمت‌رسانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار مصطفی امیری در گفت‌وگو با سفیر افلاک اظهار داشت: به دنبال دستور رهبری مبنی بر بسیج کلیه امکانات سپاه و سایر نیروهای مسلح در جهت خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان، معاونت بهداشت و درمان سپاه لرستان با کلیه امکانات برای ارائه خدمات به سیل‌زدگان استان وارد عمل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به خدمات ارائه‌شده بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه به بیش از 40 هزار نفر از مردم سیل‌زده پل‌دختر افزود: گروه‌های خیرین سلامت در قالب 220 تیم درمانی بهداشتی در مناطق سیل‌زده خدمت‌رسانی کردند.

,

 

,

معاون بهداشت و درمان سپاه لرستان به حضور گروه خیرین سلامت دندان‌پزشکی با عنوان خدمت‌گزاران اربعین حسینی در روستاهای سیل‌زده اشاره و عنوان کرد: این گروه متشکل از متخصصین بسیجی، زبده و نخبه در اتوبوسی با تمام تجهیزات دندان‌پزشکی، در قالب کلینیک سیار مشغول ارائه خدمات دندانپزشکی به سیل‌زدگان استان بودند.

,

 

,

سرهنگ امیری خدمات گروه خیرین سلامت دندانپزشکی اربعین را اقدامی ارزشمند و بی‌نظیر دانست و گفت: با توجه به هزینه‌های بالای دندانپزشکی، اقداماتی نظیر جرم‌گیری،عصب‌کشی، کشیدن و ترمیم توسط دندان‌پزشکان خادم برای مردم انجام‌شده است.

,

 

,

وی با اشاره به همکاری فرمانده سپاه خرم‌آباد در راستای معرفی سیل‌زدگان شهرستان به درمانگاه خاطرنشان کرد: امروز نیز به خانواده‌های سیل‌زده و بی‌بضاعت شهرستان که از طرف سپاه شهرستان معرفی‌نامه داشتند و همچنین ایتام، محرومان و اعضای معرفی‌شده از طرف آبشار عاطفه‌ها خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه شد.

,

 

,

معاون بهداشت و درمان سپاه لرستان به ارائه خدمات دندانپزشکی به 300 نفر از اقشار آسیب‌پذیر جامعه اشاره کرد و افزود: گروه خیرین سلامت دندانپزشکی اربعین متشکل از دندان‌پزشکان مجرب و بسیجی از سراسر کشور به مدت دو روز در درمانگاه شهید امیری خدمات دندانپزشکی رایگان به افراد ذکرشده ارائه می‌دهند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه