اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی مطرح کرد

فعالیت جهادی لازمه تربیت قرآنی در دهه پنجم انقلاب اسلامی/کاهش اعتبارات فرهنگی و قرآنی

فعالیت جهادی لازمه تربیت قرآنی در دهه پنجم انقلاب اسلامی/کاهش اعتبارات فرهنگی و قرآنی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: باید همت شود که در دهه پنجم انقلاب اسلامی فرهنگ جهادی در حوزه آموزش و ترویج سبک زندگی قرآنی گسترش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ عباس دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امروز در گردهمایی سالانه جامعه قرآنی شهر اراک گفت: در حوزه‌های فرهنگی و قرآنی نیاز به فعالیت‌های جهادی داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دانشی افزود: علی‌رغم اینکه اعتبارات فرهنگی و قرآنی به‌شدت کاهش‌یافته است اما همه سازمان‌ها باید تمام تلاش خود را به‌کارگیرند و با برنامه‌ریزی دقیق و فعالیت جهادی، در راستای گسترش آموزه‌ها، فرهنگ و سبک زندگی قرآنی فعال باشند.

,

وی عنوان کرد: بازه زمانی‌ای که دانش آموزان ما در آموزش‌وپرورش می‌گذارند بهترین فرصتی است که در این فضا آموزش‌های قرآنی ارائه شود و تربیت فعالان و حافظان قرآنی صورت گیرد.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: باید همت شود که در دهه پنجم انقلاب اسلامی فرهنگ جهادی در حوزه آموزش و ترویج سبک زندگی قرآنی گسترش یابد.

,

وی افزود: موظف هستیم که از رشد ظاهری و عمقی تربیت قرآنی در جامعه حمایت کنیم و در راستای همه‌گیر شدن معارف قرآنی تلاش لازم را به کار بگیریم زیرا که طبق بیانیه گام دوم باید به رشد مبانی ایمانی و اخلاقی توجه شود که این مهم برآمده از آموزه‌ها و معارف قرآنی است.

,

دانشی توجه به رویش‌های قرآنی را مهم دانست و ضمن بیان اینکه باید به‌واسطه مدارس و برقراری جلساتی برای والدین، خانواده و کودکان را به سمت تربیت قرآنی سوق دهیم اظهار کرد: باید از اسارت ظواهر بینی در حوزه مؤسسات خارج شویم و تلاش لازم را برای گسترش رویش‌های قرآنی به‌کارگیریم.

,

وی ضمن اشاره به ظرفیت‌های خوب موجود درزمینهٔ فعالیت‌های قرآنی خاطرنشان کرد: امید است که بتوانیم فردی مانند کربلایی کاظم ساروقی که به‌عنوان معجزه قرن قرآن مطرح است را به جامعه قرآنی کشور معرفی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه