اخبار داغ

در خطبه های این هفته نماز جمعه استان کرمان عنوان شد؛

دولت باید ساختارهای خود را اصلاح کند/ ترامپ منتظر تماس های میلیونی ایرانی ها در روز قدس باشد

دولت باید ساختارهای خود را اصلاح کند/ ترامپ منتظر تماس های میلیونی ایرانی ها در روز قدس باشد
آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , راه آرمان,

امام جمعه کرمان: دولت باید ساختارهای خود را اصلاح کند و تفکر جهادی بگیرد

, امام جمعه کرمان: دولت باید ساختارهای خود را اصلاح کند و تفکر جهادی بگیرد ,

حجت‌السلام‌والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در دومین جمعه ماه مبارک رمضان در خطبه های نماز جمعه شهر کرمان با اشاره به حدیثی از امام علی علیه السلام گفت: افرادی که حرف حق را نمی شنوند و نسبت به منهیات خالق حساسیت ندارند  و مطابق میل خود رفتار می کنند عاقبت مجرمان در روز رستاخیز است.

,

وی بیان کرد: مجرمان در روز قیامت بسیار اندوهگین هستند و مال و ثروتی که داشتند در راه خدا از آن استفاده نکردند به این واسطه در رستاخیز مأیوس هستند.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه در قیامت در صف کسی قرار می گیریم که در دنیا به او اقتدا کرده ایم و هر قومی با پیشوای خود محشور می شود.

,

امام جمعه شهر کرمان ادامه داد: امسال انتخابات را پیش رو داریم؛ احزاب و گروه های سیاسی بدانند که کسانی که نفوذ بیشتری در بین مردم دارند وظیفه سنگین‌تری برعهده دارند و افرادی که در گروهی قرار می گیرند؛ در روز قیامت باید نسبت به  اقدامات و اعمالی که این گروه‌ها در دنیا انجام دادند هم پاسخگو باشند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی عنوان کرد: هر ظلم در دنیا منشأ ظلمی دیگر می‌شود و اگر ظلمی را مرتکب شدیم زیر دست ما هم مرتکب جرم و گناه می‌شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه در آدمی در روز قیامت دو پرونده داریم، تصریح کرد: ابتدا از پرونده شخصی ما سوال می شود و پرونده دوم ما مربوط به سوالات شخصیتی است که چگونه رفتار کرده ایم.

,

امام جمعه شهر کرمان ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام ابراز کرد: سخنان مقام معظم رهبری در هفته گذشته شفاف بود که حجت را همگان تمام کرد و امروز دشمنان ما در سه عرص علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می جنگند.

,

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از عرصه های، جنگ اقتصادی است که دشمن با تمام توان ایران اسلامی را تحت فشار قرار داده و ما را تحریم کرده اند؛ ترامپ رئیس جمهور آمریکا ترسو تر از آن است که با ایران بجنگد.

,

وی اظهار کرد: جنگ روانی یکی دیگر از عرصه هایی است که امروزه کشورمان درگیر آن است و دشمنان ما به دنبال این هستند تا متشنج کردن فضای کشور و عربده‌کشی به اهداف شوم خود برسند که موفق نخواهند شد.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به جنگ در عرصه فرهنگی عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب حاکم کردن تفکر جهادی بر مردم مسئولان نظام را از راهکارهای مقابله با این هجمه‌ها دانستند.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه دولت باید ساختارهای خود را اصلاح کند و تفکر جهادی بگیرد، گفت: امروز دیگر وقت مذاکره نیست، وقت مقابله و مقاومت است و حواس مسئولان کشور فقط باید در این حوزه باشد.

,

امام جمعه ریگان: ترامپ منتظر تماس های میلیونی ایرانی ها در روز قدس باشد

, امام جمعه ریگان: ترامپ منتظر تماس های میلیونی ایرانی ها در روز قدس باشد,

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان با اشاره به دیدار ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای با مسولان نظام اظهار کرد: به فرموده حضرت آقا مشکلات اقتصادی و نداشتن برنامه اقتصادی سه لطمه به کشور وارد میکند.اول به اعتبار کشور لطمه میزند دوم به طبقات ضعیف جامعه لطمه میزند و سومین لطمه زمینه ساز طمع دشمنان میشود.

,

وی با بیان اینکه در رونق تولید چهار راهکار وظیفه مردم است ،افزود: اسراف نکنید، مدیریت اقتصادی داشته باشید به شایعات دشمن در فضای مجازی توجه نکنید مردم در خریدشان زیاده روی نکنند و از تولیدات و محصولات داخلی خریداری کنید.

,

امام جمعه ریگان در ادامه بیان داشت:مذاکره با آمریکا تا وقتی که آمریکا آدم نشده سم است.مذاکره یعنی معامله و بده بستان، آنها در این معامله بدنبال نقاط قوت ایران هستند.دنبال این نیستند که نقاط ضعف ما را به قوت تبدیل کنند.آنها به دنبال این اند که نقاط قوت ما را تضعیف کنند.آنها میگویند درباره موشکی مذاکره کنیم یعنی برد و قدرت موشک هایمان را کم کنیم که اگر روزی شما را هدف قرار دادیم نتوانید جواب دهید.امروز اگر انصارالله یمن قدرت موشکی خود را با آمریکا مذاکره کرده بود نمی توانست از خودش دفاع کند.

,

رنجبر ماهانی افزود:چند روز پیش با ورود ناو هواپیمابر جنگی آمریکا در خلیج فارس برخی از روزنامه های داخل و این قلم به دستان مزدور این آرایش جنگی دشمن را چنان برجسته کردند تا القاء و ترس و وحشت در دل ملت ایران بیندازند.

,

این مقام مسئول عنوان کرد:ملت ایران چهل سال است که در مقابل اربده کشی های آمریکا و ستون پنجم داخل کشور ایستاده است و خواهد ایستاد به آمریکایی ها عرض میکنیم یک بام و دوهوای شما را چگونه باور کنیم از طرفی ناو جنگی می فرستید که آماده جنگ شوید و از طرفی هم به سفارت سوئیس شماره تلفن می دهید تا مقامات ایرانی برای مذاکره با شما تماس بگیرند.

,

خطیب جمعه ریگان در ادامه گفت:ملت ایران و مسئولین تماس می گیرند اما روز قدس. به آقای ترامپ عرض میکنیم منتظر تماس های میلیونی ایرانی ها در روز قدس باشید و شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی در روز قدس مکالمات و تماسهای ملت ایران با آمریکا خواهد بود.

,

امام جمعه ریگان تصریح داشت:به برخی از داخلی ها عرض میکنیم خصوصا به آن نمایندگان مجلسی که با خانم موگرینی سلفی میگیرند عرض میکنیم آمریکا قافیه را باخته است چرا شما ها قیافه ی مذاکره و جنگ خیالی به خود می گیرید.ملت ایران کاسه صبرش لبریز شده و هر مسئولی که من بعد بخواهد در مقابل بد عهدی های آمریکایی بر طبل مذاکره و جهل بکوبد هم عزت نظام و اقتدار ملی را زیر سوال برده است و هم خائن به این نظام و کشور خواهد بود.

,

وی افزود:کشورهای همراه کننده آمریکا که به دنبال نا امن کردن منطقه هستند امروز خود نا امن ترین کشورها هستند.نمونه بارز آن کشور عمارات و عربستان را ببینید.آتش گرفتن چهار کشتی تجاری در عمارات امروز امنیت شیوخ عماراتی را به خطر انداخته است.

,

حجت الاسلام رنجبر ماهانی بیان داشت:امنیت عربستان امروز تا به انجاست که ارتش یمن با هفت پهباد تاسیسات نفتی عربستان را هدف قرار می دهد، عربستانی هایی که ادعای مدیریت بازار جهانی نفت را دارند با اقدام پهبادی انصارالله یمن هم مدیریت آنها به چالش کشیده شده است و ثابت کرد عربستان قادر به تامین امنیت ملی کشورش نیست.

,

این مقام مسئول ادامه داد:بارها مراکز نظامی و زیرساختی آنها مورد هدف انصارالله یمن قرار گرفته است. امروز کار به آنجا رسیده است قدرت موشکی یمن توانسته است ولیعهد عربستان سعودی را به التماس غربی ها بیندازد که شما بیایید راهی برای خروج از بحران یمن پیدا کنید.

,

وی اشاره داشت به اول خرداد روز بهره وری و اصلاح الگوی مصرف و افزود:مصرف بالای انرژی در کشور از بالاترین آمارها در سطح جهان است. امروز کشور ما بالاترین مصرف انرژی را در سطح جهان به خود اختصاص داده است.

,

خطیب جمعه ریگان در پایان ضمن قدردانی از مجموعه انتظامی شهرستان ریگان در مبارزه جدی با قاچاق سوخت و کشف بزرگترین محموله سوخت قاچاق کشور در ریگان را حاصل زحمات جهادی برادران عزیز در نیروی انتظامی و پلیس دانست و افزود: مبارزه با قاچاق به رونق تولید کمک شایانی خواهد کرد، قاچاق سوختی که از کشور خارج میشود اگر در خدمت کشاورز ،کارخانه جات و صنایع داخلی قرار بگیرد زمینه ی اشتغالزایی را فراهم خواهد کرد.

,

امام جمعه رفسنجان: مجلس و دولت هیچ طرحی برای نجات اقتصاد کشور ندارند

, امام جمعه رفسنجان: مجلس و دولت هیچ طرحی برای نجات اقتصاد کشور ندارند ,

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی و اصلاح ذات البین اظهار داشت: برای رفع اختلاف ها تلاش کنیم نگذاریم اختلاف ها دامنه دار شود.
وی افزود: گزینش همسر و تربیت فرزندان صالح باید دغدغه جامعه ما باشد؛ تدین و التزام عملی به اسلام، اخلاق پسندیده، اصالت و شرافت خانوادگی و هم شانی و هم کفو بودن ملاک های انتخاب همسر در اسلام است با این ملاک ها زندگی ها پایدار می ماند.

,
,

رمضانی پور بیان داشت: توجه به سیل زدگان باید همچنان داشته باشیم، رفسنجان متقبل شده چند قلم کالا پنکه کولر، فرش و یخچال توسط کمیته امداد به مناطق سیل زده ارسال کند، جای کار در مناطق سیل زده زیاد است که انشالله توجه می فرمایید.

,

وی با تاکید بر لزوم مساعدت به سفره های افطاری در ایام ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: بخشی از اموال خود را با مستمندان تقسیم کنیم نه اینکه اموال شما کم می شود بلکه چند برابر هم می شود، کمیته امداد در زمینه های خرید جهیزیه ، بحث اشتغال زایی تسهیلات و حتی درمان مددجویان وارد شده که می توانیم در این امور سهیم باشیم .

,

خطیب جمعه رفسنجان با گرامیداشت روز ملی جمعیت بیان داشت: در آینده نزدیک خطر بزرگی متوجه کشورمان و مکتب حقه ی تشیع میشود ، خوب است ازدواج را آسان بگیریم،خداوند نظر رحمتش را می اندازد.
وی خاطر نشان کرد: بهره وری صحیح تنها با اصلاح الگوی مصرف میسر است الان همه چیز بدون حساب و کتاب و چشم و هم چشمی است.

,
,

رمضانی پور با اشاره به بیانات هدایت گرایانه رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام وبیان ضرورت توجه مسئولان قوا به این فرمایشات بیان داشت: این توجه باید قابل حس و مشاهده باشد ، رهبری در جلوی چشم مسئولین بیان می کنند اما آثارش را در جامعه نبینیم این جفاست به رهبری؛ باید یک حرکت و جهش به خودشان بدهند تا ما مردم مشاهده کنیم.

,

وی افزود: قطعا بنده طلبه اساتید حوره و دانشگاه اگر خدمات را ببینیم بیان می کنیم ولی باید کار و اثر مطلوب فرمایشات راهگشا را مشاهده کنیم.

,

رمضانی پور گفت: دولت باید صرفه جویی و همرنگی با مردم را از خود شروع کند همچون شهید رجایی که قطعا برای نجات اقتصاد کشور راهکار داشت.

,

وی خاطر نشان کرد: بنده با صراحت می گویم کارشناس اقتصاد هم نیستم اما مجلس و دولت هیچ طرحی برای نجات اقتصاد کشور ندارند و این سختی ها را ما مردم باید تحمل کنیم.

,

رمضانی پور تصریح کرد: با وجود هجوم تحریم ها باز هم شاهد روزمرگی مسئولان هستیم و مردم با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

,

خطیب جمعه رفسنجان لزوم جدی تر شدن برنامه ها، در دستور کار قراردادن حل مشکلات اقتصادی، اصلاح ساختار بودجه، مدیریت جهادی، عدم انفعال در برابر دشمن، استفاده از ظرفیت مردمی و برخورد قاطع با قاچاق و احتکار را از جمله وظایف مسئولان عنوان کرد و گفت: ووزیر ارشاد می گوید نمی دانید کاغذ های ارز 4200 کجاست، چه کسی باید بداند چرا مدیریت نمی کنید بلد نیستید و گرفتاری زیاد ایجاد می کنید.
وی خاطر نشان کرد: رفع موانع تولید، اعتماد به جوانان، رفع نیازهای واحد تولیدی، سهولت کسب و کار، الویت بخشی به بخش کشاورزی، رونق به تولید و کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل، مسکن سازی، مقاوم سازی اقتصاد از جمله موارد مهم مورد تاکید رهبر انقلاب در دیدار با مسئولین نظام بود.

,
,

وی تصریح کرد: پهبادهای یمنی کابوس بزرگی برای دولت ظالم سعودی و امارات ایجاد کرد، طرح آمریکا در خصوص روابط ایران و عراق، اقتدار ایران و ونزوئلا به شکست منجر شد، حضور آمریکا از سال2001 در منطقه بیش از 500 هزار نفر غیرنظامی کشته برجای گذاشت.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه