اخبار داغ

آنچه در خطبه های نمازجمعه استان مطرح شد:

مسئولان به فکر رفع مشکلات مردم این استان باشید/بوی خیانت عده ای در تنظیم بازار به مشام می رسد/مشکلات امروزمردم با مذاکره حل نمی شود

مسئولان به فکر رفع مشکلات مردم این استان باشید/بوی خیانت عده ای در تنظیم بازار به مشام می رسد/مشکلات امروزمردم با مذاکره حل نمی شود
ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

مسئولان به فکر رفع مشکلات مردم این استان باشید

, مسئولان به فکر رفع مشکلات مردم این استان باشید, مسئولان به فکر رفع مشکلات مردم این استان باشید,

حجت الاسلام حسینی در خطبه عبادی سیاسی جمعه این هفته یاسوج گفت: فصل خوبی است که خداوند شما مومنین را دعوت کرده است قدرخود را دراین ماه بدانید و سه مطلب تاریخی را تذکر می دهم مطلب اول عقد اخوت میان رسول خدا وامام امیرالمومنین(ع) است علاوه براینکه امام امیرالمومنین(ع) از نظر نسب پسرعمو ووصلت داماد ایشان واز نظر معنویت برادر ایشان است
برادران سعی کنید برادران هم باشید برنامه اخوت وبرادری اگر اجرا شود ایران همیشه سرافراز است .
,
,
,
 
,
 
,
وی در ادامه افزود: مسئله بعد پیامبراکرم(ص) که معجزه پیامبر است از مسجدالاقصی به مدینه وازمدینه به عرش الاعلا رسید که پیامبرگفت: ای جبرئیل اگر یک قدم جلو تر روم می سوزم که ازمعجزات پیامبراکرم است  وسوم ولادت دومین اختر تابناک اسمان امامت امام حسن است درماه رمضان خانه امام به این نور منور شد.
,
 
,
 
,
خطیب جمعه یاسوج تصریح کرد: یکی از صفت ها در افراد برجسته می شود امام حسن بسیار سخاوتمند بود گفتند من شرم می کنم که سائل باشم انتظار داشته باشم از خدا وخودم دیگران را رد کنم به یاد مستضعفین دراین ماه باشید به وئژه برای ایام گلریزان که تلاش می شود تا زندانیان آزاد شوند تا توانی دلی به دست آور.
,
 
,
 
,
وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران ومسئولان عالی نظام  مطالبی را بیان کردند که اگر این رهنمودها مورد عمل قرارگیرند مشکلات مملکت بسیار کم می شود نکته ای که بسیار مهم است که ناخدای کشتی انقلاب فرمودند درمقابل دشمنان اسلام باید مقاومت کرد.
,
 
,
 
,
وی تاکیدکرد: آن هایی که ایمان آوردند وبه یگانگی خدا شهادت دادند ودربرابر وسوسه های نفسانی ایستادند این ها مورد لطف خدا قرار دادند انسانی که می ترسد قطعا شکست می خورد وقتی نمی ترسد می تواند پیروز شود اگر دستورات وبرنامه های مقام معظم رهبری مورد عمل قراربگیرد .
,
 
,
 
,
حسینی گفت: در تلویزیون بحث این است که جلو قاچاق درکشور گرفته شود وجلوی محتکرین گرفته شودافرادی برای بهره برداری از مردم احتکار می کنند ومطلب سوم برخورد با گرانی است که بلاخره مسئولین ما فکر نمی کنند که ضعیف هستند که چرا این ۳ مورد در کشور بیداد میکند.
,
 
,
 
,
وی تاکیدکرد: مسئولین پای کار باشید شمارا به خدا از کشور تااستان به فکر مردم باشید دراستان ما افرادی هستند که در مضیقه هستند ازاینکه نان خالی را تهیه کنند هم مردم ومسئولین مساعدت کنند تا این مشکلات ازبین رود .
,
 
,
 
,
 
,
************
, ************, ************,
 
,
 
,
بوی خیانت عده ای در تنظیم بازار به مشام می رسد
, بوی خیانت عده ای در تنظیم بازار به مشام می رسد, بوی خیانت عده ای در تنظیم بازار به مشام می رسد,
 
,
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بندگی خداوند است.
,
 
,
وی افزود:مقام معظم رهبری همانند گذشته دردیدار با کارگزاران نظام همیشه راهبردی است که دردیدار با مسئولان مذاکره با امریکا را به منزله سم دانست.
,
 
,
امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد:اعلام سلطه امریکا بر برخی کشور ها و شناخت ازامریکا و رئیس جمهور امریکا دارند که این فرد قمار با اعلام کرد منتظر تماس ایرانی ها هست، که مقام معظم رهبری پاسخی کوبنده به وی داد و گفت:هیچ با غیرتی نمی اید بر سر نقاط قوت و قدرت خود مذاکره نمی کند.
,
 
,
وی تاکیدکرد:همه ما باید به خوبی بدانیم که کسانی که در داخل کشور صحبت از جنگ می کنند یک جنگ خیالی را ازش دم می زنند که مقام معظم رهبری فرمودند:نه جنگ می شود و نه مذاکره خواهیم کرد.
,
 
,
محمودی اصل اظهارکرد:مشکلات امروزمردم با مذاکره حل نمی شود لذا باید قوای سه گانه خودشان را برای تنظیم بازار و برنامه ریز است.
,
 
,
وی درادامه خاطرنشان کرد: بوی خیانت عده ای درتنظیم بازار به مشام می رسد که باید دولت مقتدرتر ورود پیدا کند و با مدیریت شجاعانه و جهادی برای رفع مشکلات مردم قدم بردارد.
,
 
,
خطیب جمعه لنده گفت: توجه به اقتصاد داخلی و ظرفیت های تولیدی در رونق می تواند راهگشای خیلی از مشکلات کشور باشد که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
,
 
,
وی اظهارکرد:ما مردم نیز باید در وضعیت کنونی با بدون توجه به شایعات فضای مجازی و پرهیز از اسراف به داشته های خود توجه کنیم تا وضعیت تولید نیز رونق بگیرد.
,
 
,
محمودی اصل در ادامه خاطرنشان ساخت:کشور ما کشوری پر مصرف است که اصلاح الگوهای مصرف یکی از مهمترین نیاز های کشور است تا درحوزه های مختلف نیازهای داخلی تامین شود.
,
 
,
وی تاکیدکرد:در حامل های انرژی باید صرفه جویی شود که افراد ثروتمند چندین برابر احادجامعه در حال استفاده هستند که نشان دهنده عدم برنامه ریزی جامع در کشور است.
,
 
,
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)و هفته کمک به ایتام و مستضعفان نمامگذاری کردند که باید در این هفته فقرا فراموش نشوند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه