اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:

لازمه توسعه یافتگی کشور ارائه آموزش و تبدیل پتانسیل های بالقوه به بالفعل است

لازمه توسعه یافتگی کشور ارائه آموزش و تبدیل پتانسیل های بالقوه به بالفعل است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ارائه آموزش سبب تبدیل نیروهای انسانی به سرمایه های انسانی و پیشرفت کشور در همه ابعاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، دکتر محمدرضا مرادی در مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی قبلا به صورت بهداری ارائه خدمات می کرد اما با حضور اساتید به شکل نهادی آموزشی درآمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,


وی با بیان اینکه آموزش کلید توسعه جوامع بشری است و لازمه توسعه یافتگی کشور ارائه آموزش و تبدیل پتانسیل های بالقوه به بالفعل است افزود: ارائه آموزش سبب تبدیل نیروهای انسانی به سرمایه های انسانی و پیشرفت کشور در همه ابعاد می شود.

,
,


مرادی با اعلام اینکه کلید آموزش در دست معلمان نهفته است گفت: اگرچه دانشگاه علوم پزشکی در حوزه های آموزش، پژوهش، فناوری و رفاه برای کشور و منطقه در تلاش است اما رسالت اصلی آن ارائه آموزش است که این مقوله برای حرکت به سمت نسل های بعدی دانشگاه باید مدنظر قرار گیرد.

,
,


وی با بیان اینکه انتظار می رود معلم راهگشای زندگی دانشجویان باشد و در کنار امورتحصیلی راه و روش درست را برای آینده سازی انتقال دهد افزود: هر کشوری که پیشرفت کرده به علت توجه ویژه به جایگاه معلمی بوده است.

,
,


مرادی خاطرنشان کرد: در همه نظام های آموزشی از مدرس دانشگاهی انتظار داشتن دانش و تعهد و تخصص می رود همچنین این اساتید باید در راستای اخذ سرمایه از بخش خصوصی و خلق درآمدتلاش کنند که با وجود مشکلات اقتصادی دچار نوسان نشوند.

,
,


وی با برشمردن محدودیت های پیش رو دانشگاه علوم پزشکی افزود: توزیع نامتوازن اعضای هیئت علمی، کمبود زیرساخت به گونه ای که با وجود گذشت بیش از 50 سال از قدمت دانشگاه هنوز پردیس مناسبی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نداریم، همزمانی وظایف پژوهشی و بورد درمانی در کنار وظایف آموزشی به نحوی که بیش از 60 درصد اعضای هیئت علمی بالینی هستند از جمله مشکلات موجود است.

,
,


مرادی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مواجه شدن با مسائل اقتصادی است به گونه ای که منجر به پرداخت تاخیر یکساله کارانه اعضای هیئت علمی شده همچنین ما با بی انگیزگی دانشجویان و بی ثباتی در قوانین موجود مواجه ایم گفت: دانشگاه ما بیش از 260 میلیارد تومان طلب ازبیمه ها دارد و در این میان بیمه تامین اجتماعی حدود 17 ماه تاخیر در پرداخت داشته است.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه