اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

ضرورت تشکیل تیم جنگ روانی ملی در کشور برای مقابله با دشمن

ضرورت تشکیل تیم جنگ روانی ملی در کشور برای مقابله با دشمن
کارشناس مسائل سیاسی گفت: ضرورت دارد که در کشور تیمی متشکل از کارشناسان در حوزه های مختلف به همراه جامعه شناسان و روانشناسان یک تیم جنگ روانی ملی راه اندازی شود تا بتوانند بر علیه جنگ های روانی دشمن مقابله کنند و ابتکار عمل را به دست گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصوری آرانی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه منظور از جنگ در دهه های اخیر جنگ راهبردی است، گفت: به این معنا که در حوزه های گوناگون ابر قدرت ها تلاش دارند تا جنگ را رو به جلو سوق دهند و به منظور اینکه در جنگی پیروز شوند جنگ های دیگری در شاخه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به وجود می آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه دشمن قبل از جنگ نظامی فشارهایی را در حوزه های دیگر ایجاد می کند، ابراز کرد: اما تواما در زمینه چهار مولفه یاد شده جنگ روانی پیشتاز است که در این راستا به ایجاد یأس و نا امیدی در جامعه و تهی کردن اعتماد عامه جامعه اقدام می کنند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در چنین مواردی ده ها دکتر جامعه شناس و روانشناس با یکدیگر جریان هایی را راه اندازی می کنند و موضوعاتی را گسترش می دهند تا جنگ روانی را به وجود آوردند و آن را به جامعه تحمیل کنند؛ این موضوعات مسائل مهمی هستند که اگر به آنها دقت نکنیم ممکن است فریب اقدامات آنها را بخوریم.

,

منصوری آرانی عنوان کرد: معتقدم در جو جنگ روانی در جامعه باید نگرش همسوئی وجود داشته باشد و در کنار آن نیز اصحاب رسانه و وسایل ارتباط جمعی نیز باید قادر باشند تیم هایی را متشکل از جامعه شناسان و روانشناسان تشکیل دهند تا بتوانند با جنگ روانی دشمن مقابله کنند و نگذارند دشمن به اهداف خود برسد.

,

وی با اشاره به اینکه امروزه شاهد جنگ اقتصادی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران هستیم، اظهار کرد: آنان در تلاش هستند که ما را در محاصره اقتصادی قرار دهند و در این راستا شاهد تحرکاتی در خلیج فارس نیز بوده ایم.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: طی چهل سال گذشته شاهد هستیم که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به اهداف خود در مسائل اقتصادی به جد فعالیت می کنند و در این راستا مانورهای نظامی نیز انجام می دهند تا به کمک فعالیت و جنگ اقتصادی شان بیاید.

,

منصوری آرانی در پایان خاطر نشان کرد: ضرورت دارد که در کشور تیمی متشکل از کارشناسان در حوزه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به همراه جامعه شناسان و روانشناسان یک تیم جنگ روانی ملی راه اندازی شود تا بتوانند بر علیه جنگ های روانی دشمن  مقابله کنند و ابتکار عمل را به دست گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه