اخبار داغ

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

ناپایداری شرایط جوی و دریایی در هرمزگان/ احتمال رگبار پراکنده باران در جزایر غربی خلیج فارس

ناپایداری شرایط جوی و دریایی در هرمزگان/  احتمال رگبار پراکنده باران در جزایر غربی خلیج فارس
کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به ناپایداری شرایط جوی و دریایی در هرمزگان گفت: طی امروز با ماندگاری جریانات ناپایدار در ساعات بعدازظهر و شب شاهد ناپایداری وضعیت جوی و دریایی خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مرضیه سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به ناپایداری شرایط جوی و دریایی در هرمزگان اظهار کرد: طی امروز نیز با ماندگاری جریانات ناپایدار در ساعات بعدازظهر و شب شاهد ناپایداری وضعیت جوی و دریایی خواهیم بود که این سامانه ناپایدارتا اواسط هفته جاری در ارتفاعات استان فعالیت خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس هواشناسی هرمزگان افزود: با توجه به افزایش ابرناکی و سوی جریانات جنوب شرقی در مناطق دریایی احتمال رگبار پراکنده در جزایر غربی خلیج فارس دور از انتظار نیست.

,

سی سی پور با بیان اینکه در مناطق دریایی طی امروز وزش باد جنوب شرقی در محدوده 36 کیلومتر در ساعت خواهیم داشت، عنوان کرد: وزش باد سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد که توصیه می شود شناورهای سبک و قایق های صیادی در تردد دریایی احتیاط کنند.

,

وی تصریح کرد: احتمال افزایش لحظه ای سرعت باد نیز با توجه به افزایش ابرناکی دور از انتظار نیست  و روز یکشنبه ضمن ماندگاری بادهای جنوب شرقی در مناطق دریایی در نقاطی از دریای عمان وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی پیش بینی می شود که توصیه می شود صیادان در منطقه جاسک از تردد به سمت مناطق شرقی و جنوبی دریای عمان خودداری کنند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه