اخبار داغ

نقدی بر انتصاب مشاور پروازی سرپرست فرمانداری کهگیلویه

نقدی بر انتصاب مشاور پروازی سرپرست فرمانداری کهگیلویه
آیا کسی که در شهرستان کهگیلویه زندگی نمی کند و خود نیز در جایی اظهار نظر کرده که دوست ندارد حتی برای کار به کهگیلویه بیاید می تواند مشاور خوبی برای نیکبخت که خود هنوز سرپرست فرمانداری کهگیلویه است باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس؛چند روزی است که فرمانداری کهگیلویه طی حکمی ،«حمیده زعیمی» را به عنوان مشاور فرماندار کهگیلویه در امور بانوان منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ؛, .,

به نقل از شنیده ها، این بانوی کهگیلویه و بویر احمدی از فرهنگیان آموزش و پرورش است که هم اکنون در شهرستان بویر احمد مشغول کار و فعالیت معلمی است.

,

اما نکته مهم اینجاست که امروزه شاهد بوجود آمدن پست های نامتعارفی در سازمان ها و ادارات دولتی هستیم که بیشتر جنبه صوری دارند و اهداف دیگری در ورای این انتصاب ها و خلق این گونه پست ها پنهان شده است.

,

 

,

از دیگر انتقادهایی که به انتصاب یک معلم شاغل در مرکز استان به عنوان مشاور سرپرست فرماندار کهگیلویه وارد است این است که در یک شهرستان که حدود 200 هزار نفر جمعیت دارد یک نفر پیدا نمی شود که بتواند در این پستی که به تازگی بوجود آمده است کارایی داشته باشد.

,

 

,

البته از این موضوع نیز به سادگی نمیتوان گذشت که احتمال اینکه فشارهای وارد شده به سرپرست فرمانداری کهگیلویه موجب چنین انتخابی شده است، به قوت خود باقی است. اما آیا کسی که در شهرستان کهگیلویه زندگی نمی کند و خود نیز در جایی اظهار نظر کرده که دوست ندارد حتی برای کار به کهگیلویه بیاید می تواند مشاور خوبی برای نیکبخت که خود هنوز سرپرست فرمانداری کهگیلویه است باشد.

,

 

,

آیا مشاور فرماندار درامور بانوان نباید از درد و دل های زنان و دختران سرزمین کهگیلویه باخبر باشد و این درد و دل ها را به فرماندار منتقل کند یا این سمت بیشتر جنبه صوری دارد و اهداف دیگری پشت آن نهفته است؟

,

 

,

ای کاش کسی را انتخاب می کردید که صدای انتقاد ها و خواسته های زنان و دختران دیشموک را بشنود و پلی ارتباطی میان آن ها و مسئولین باشد . دخترانی که به خاطر دلایل گوناگونی از جمله فقر ترک تحصیل کرده و سرنوشتی شوم در ورای بی توجهی ها را انتظار می کشند.

,

 

,

از نکات قابل تامل دیگر اینکه  زعیمی صاحب تفکرات خاصی است که بارها این گونه تفکرات را در نوشته هایش بروز داده است و مهمترین آن در مورد حجاب است که در این متن از آوردن آن ابا دارم. ولی نکته مهم و اساسی اینجاست که دستان پشت پرده چه اهدافی را از چنین انتخاب هایی در سر می پرورانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه