اخبار داغ

عضو کمسیون کشاورزی مجلس:

بلاتکلیفی پروژه‌هایی که عزم و توجه مسئولان را می‌طلبد/ اقدام عملی در انتقال پسماند روی زنجان انجام نشده است

بلاتکلیفی پروژه‌هایی که عزم و توجه مسئولان را می‌طلبد/ اقدام عملی در انتقال پسماند روی زنجان انجام نشده است
عضو کمسیون کشاورزی مجلس با اشاره به بلاتکلیفی برخی از پروژه‌های مهم استان و عدم توجه مسئولانی استانی و کشوری در اجرای آنها گفت: با وجود اینکه یکسال است مجوز انتقال پسماند روی اخذ شده ولی اقدام عملی در این راستا انجام نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه وضعیت استان زنجان در برخی از مسائل بلاتکلیف است اظهار کرد: انتظار است که مسئولین  استان زنجان با جدیت تمام به این مسائل توجه کرده و پیگیر آنها باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به تعطیلی فرودگاه زنجان تصریح کرد: با وجود اینکه تلاش کردیم تا فرودگاه زنجان دوباره شروع به کار کند ولی همچنان فعالیتی در فرودگاه زنجان وجود ندارد.

,

عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر چند که مکاتبه‌ای با وزیر راه و شهرسازی داشتیم بیان کرد: هنوز مشکل عدم فعالیت فرودگاه زنجان برطرف نشده است.

,

وی با اشاره به بلاتکلیفی پروژه سد مشمپا عنوان کرد: همچنان این پروژه بلاتکلیف مانده و باید مسئولان استانی این موارد را پیگیری کنند.

,

وقف‌چی با تاکید بر توجه مسئولان استانی به بحث اجرای طرح فاضلاب شهری زنجان افزود: این طرح نیز از جمله طرحهایی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

,

وی با اشاره به بحث مشکلات بازار زنجان افزود: با وجود صد‌ها بار تذکر به رئیس جمهور و مسئولان مربوطه کشوری دادیم همچنان تعلل در حل مشکلات تاسیسات بازار زنجان را شاهد هستیم.

,

عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در مورد انتقال پسماند روی زنجان بیان کرد: همچنین نزدیک یک سال است که مجوز انتقال پسماند روی را با تلاش‌هایی که کردیم از محیط زیست اخذ کردیم ولی در اجرا هنور کاری عملی انجام نشده و انتظار است مسئولان استانداری و سازمان صنعت٬ معدن و تجارت استان در این راستا اقدام عملی داشته باشند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: دو بانده کردن راه آهن تهران- زنجان نیز از جمله پروژه‌هایی است که باید در اجرای آن توجه ویژه صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه