اخبار داغ

از افزایش دانشجوی خارجی تا انتصاب های جدید در گروه های آموزشی

از افزایش دانشجوی خارجی تا انتصاب های جدید در گروه های آموزشی
رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه یاسوج گفت: در سال جاری تعدادی دانشجوی خارجی جذب کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم با معرفی دانشگاه تعداد پذیرش‌ها را افزایش دهیم در حال حاضر فقط در مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی خارجی پذیرش کرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس در این گزارش به دو خبر از دانشگاه یاسوج مبنی بر صحبت های رئیس دانشگاه در خصوص افزایش تعداد دانشجویان خارجی و همچنین انتصاب های جدید می پردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه یاسوج گفت: در سال جاری تعدادی دانشجوی خارجی جذب کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم با معرفی دانشگاه تعداد پذیرش‌ها را افزایش دهیم.

,

احمد عریان ادامه داد: در حال حاضر فقط در مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی خارجی پذیرش کرده‌ایم ولی از برنامه‌های اولویت دار دانشگاه، پذیرش دانشجوی خارجی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است.

,

رئیس دانشگاه یاسوج افزود: بیشتر دانشجویان خارجی دانشگاه از کشورهای خاورمیانه مانند، عراق، تاجیکستان، قرقیزستان و افغانستان هستند.

,

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های اولویت دار دانشگاه یاسوج گفت: برنامه ما حرکت به سمت تحصیلات تکمیلی، رشته‌های بین رشته‌ای و رشته‌های جدید است.

,

عریان تاکید کرد: دانشگاه یاسوج امکاناتی برای افزایش دانشجوی کارشناسی نداشته و اعتقادی هم به این کار ندارد.

,

وی ادامه داد: سیاست ما افزایش کمی دانشجو نیست اما جذب استعدادها و رتبه‌های برتر در دستور کار دانشگاه قرار دارد، امسال تعدادی از دانشجویان استعداد درخشان بورسیه تحصیلی شده‌اند.

,

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: حدود ۷ نفر از این دانشجویان که در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می‌کنند توسط دانشگاه و حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی توسط بنیادهای خیرین بورسیه شده و هر ماه مبلغی نیز به دانشجویان خوب دانشگاه پرداخت می‌شود.

,

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه ، علی مرادی به عنوان سرپرست جدید امور شاهد و ایثارگر و همچنین کشواد سیاهپور به عنوان سرپرست جدید گروه آموزشی تاریخ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه منصوب شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه