اخبار داغ

یادداشت؛

مذاکره سم است؛ مذاکره با آمریکا سم مضاعف !

مذاکره سم است؛ مذاکره با آمریکا سم مضاعف !
شمشیر رزم آوران اسلام در بدر و حنین درخشید، در صفین و نهروان چشم فتنه را کور کرد، در کربلا کاخ ستم را سوزاند، صفیر رعدش 8 سال حماسه دفاع بر نفیر نفرت و نفاق را رقم زد، در فتنه 88 یاغیان انقلاب را بر سر جایشان نشاند، و حالا...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، دونالد ترامپ در روز ۱۸ اردیبهشت 97 رسماً خروج آمریکا از برجام را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،,

رهبر معظم انقلاب که گوئیا حوادث آتی را پیشاپیش ـ آنچه را که دشمن نمی تواند در آئینه ببیند ـ در خشت خام می بیند؛ همان موقع فرمودند: « بنده از روز اول بارها گفتم به آمریکا اعتماد نکنید؛ هم در جلسه عمومی گفتم و هم در جلسه خصوصی».

,

حال شرایط امروز را بنگرید. آمریکا خدم و حشم و هر چه داشته را برداشته و آورده است به منطقه، قصدش هم ترساندن جمهوری اسلامی است.

,

هر کس بر اساس منافع اش، یک طوری این قشون کشی نظامی را تفسیر و تأویل می کند. تمامی این تفسیرها را که نگاه کنیم حداقل نزدیک به ده ماه از فرمایشات رهبری عقب تر هستند چرا که رهبری دست دشمن را پیشاپیش خوانده است.

,

در مرداد ماه سال گذشته، مقام معظم رهبری علاوه بر فاش کردن مقاصد دشمن، پاسخ شیطنت ترسوها و ضعیف النفس های داخلی را هم دادند؛ آنجا که فرمودند: «دو موضوع غیر از تحریم را هم مطرح میکنند؛ یکی مسئله‌ی جنگ را، یکی مسئله‌ی مذاکره را. البتّه جنگ را صریحاً نمیگویند میجنگیم، اما به خیال خودشان با اشاره و با کنایه و با این حرفها میخواهند بگویند خلاصه ممکن است جنگ راه بیفتد. شبح جنگ را بزرگ میکنند برای اینکه یا ملّت را بترسانند یا ترسوها را بترسانند؛ چون بالاخره ما یک مشت ترسو هم داریم...یکی این است. یکی هم مسئله‌ی مذاکره که بله، ما با ایران حاضریم مذاکره کنیم».

,

وحشت آفرینی از شبح جنگ، چه اهدافی را دنبال می کند؟ تبلیغ جنگ و روی میز آوردن ”گزینه جنگ“ صرفاً برای درهم شکستن اراده مردم و زیر فشار قراردادن نظام جمهوری اسلامی است تا فلش حرکت را بسمت میز مذاکره بچرخانند.

,

برخی با خبرهایی چون ورود ناو جنگی به منطقه، انتقال بمب افکن های استراتژیک B52 و ... عمداً تعبیر جنگ می کنند و عمد دارند که نشان دهند تنها یک راه باقیمانده و آن هم ”مذاکره“ است. معلوم نیست که از ماراتن مذاکرات برجام چه خیری به ملت و نظام رسید؛ غیر از «خسارت محض»؟.

,

سخنان رهبری فصل الخطاب است: «نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره می کنیم». اما آنهایی که بیرق جنگ را برافراشته اند، حرفشان این است که : اگر جنگ نمی شود، حداقل مذاکره کنیم!

,

مذاکره، تک مضراب نیست، هم مضرابی با آمریکاست چون تمام هم و غم آمریکا از این همه قشون کشی و شماره تلفن دادن ها این است که آنقدر شما را با ساز و برگ جنگی می ترسانم تا پای مذاکره بیائید.

,

آنها که می ترسند این پالس ها را خوب می گیرند. بی جهت نبود که سال گذشته، مقام رهبری در همین رابطه فرمودند: « بالاخره ما یک مشت ترسو هم داریم».

,

آن روی سکه جنگ، جنگ، چیزی جز مذاکره، نیست. مذاکره بابت چی؟ بابت باجگیری؟ بابت نقض تعهدات؟ هر قدمی به سمت مذاکره، یعنی نشان دادن احساس درد از بابت تحریم ها؛ یعنی گرا دادن به دشمن، یعنی اینکه با همین گرا شلیک کن تا اسباب مذاکره آنهم با هر شرایطی!، فراهم شود.

,

علی ایحال، و سخن پایانی اینکه «مذاکره سم است».

,

رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نظام در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان فرمودند: «بعضی در داخل میگویند مذاکره چه عیبی دارد؟ مذاکره سم است، تا وقتی آمریکا این است که الان هست، مذاکره با دولت کنونی آمریکا یک سم مضاعف است». 

,


 

,
,

انتنهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه