اخبار داغ

برجام برای اروپایی‌ها دی‌ماه 94 تمام شد/فتونیوز

برجام برای اروپایی‌ها دی‌ماه 94 تمام شد/فتونیوز
کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: گروه 1+5 تا به امروز تعهدی به اجرای برجام نداشته است اما دولت ایران تاکنون به برجام پایبند بوده و هیچ دستاوردی برای کشور جز عقب‌ماندگی در توانمندی هسته‌ای نداشته است توقف فروش مازاد اورانیوم غنی‌شده و آب‌سنگین که ریس جمهور در اعتراض به اقدامات ناکافی کشورهای عضو این توافق از آن صحبت به میان آورد نقض برجام نیست.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این کارشناس مسائل سیاسی در پایان مطرح کرد: برجام برای این طراحی شده بود که ایران با دست خودش توانایی هسته‌ای خود را نابود کند که این اتفاق افتاد. برجام برای اروپایی‌ها از همان دی‌ماه 94 تمام‌شده است و فرصتی که اکنون آقای روحانی برای تعهدات بانکی و نفتی به غربی‌ها داده شبیه طنز است و بعید می‌دانم به‌جز لبخند واکنش دیگری به این مسئله نشان دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برجام برای این طراحی شده بود که ایران با دست خودش توانایی هسته‌ای خود را نابود کند که این اتفاق افتاد. برجام برای اروپایی‌ها از همان دی‌ماه 94 تمام‌شده است و فرصتی که اکنون آقای روحانی برای تعهدات بانکی و نفتی به غربی‌ها داده شبیه طنز است و بعید می‌دانم به‌جز لبخند واکنش دیگری به این مسئله نشان دهند.,

 

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه