اخبار داغ

ترامپ: رسانه‌ها ایران را سردرگم کرده‌اند

ترامپ: رسانه‌ها ایران را سردرگم کرده‌اند
رئیس‌جمهوری آمریکا که طبق معمول دیواری کوتاه‌تر از رسانه پیدا نکرده، می‌گوید برخلاف شایعات تصمیم‌گیرنده اصلی خودش است و خبرها پیرامون ایران و همچنین مشاورینش جعلی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی شد خبرها پیرامون اختلاف‌نظر مشاوران سیاست خارجی وی درباره ایران جعلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
گفتنی است رسانه‌های آمریکایی روز گذشته از کاهش لحن تهدیدآمیز ترامپ نسبت به ایران نوشته و گفتند این موضوع جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید را سرخورده کرده است.
,
 
,
ترامپ در این باره مدعی شد: اخبار رسانه‌ها این گونه تلقین می‌کنند که من از دست کارکنانم عصبانی هستم. اما این طور نیست و من خودم تصمیم می‌گیرم. مایک پمپئو وزیر خارجه و جان بولتون مشاور امنیت ملی عالی کار می‌کنند.
,
 
,
این در حالی است که وی پیشتر در پیامی توئیتری مدعی شده بود: رسانه‌های مروج اخبار جعلی با پوشش بسیار نادرست و متقلبانه خود درباره ایران، دارند به کشورمان آسیب می‌زنند. چنین پوشش فریبکارانه‌ای برگرفته از منابع ضعیف (ساختگی) و خطرناک است.
,
 
,
وی همچنین مدعی شده بود که رسانه‌ها با اخبار جعلی خود موجب سردرگمی ایران شده‌اند- اظهارنظری که با واکنش توئیتری محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران روبرو شد.
,
 
,
ظریف در این باره نوشت: با توجه به اینکه رفتار و گفتار تیم B و ترامپ با یکدیگر هم‌خوانی ندارد؛ ظاهراً این آمریکا است که نمی‌داند به چه چیزی فکر کند (سردرگم شده است). اتفاقاً ما در ایران برای هزاران سال است که می‌دانیم باید چه فکری بکنیم و از سال ۱۹۵۳ (کودتای ۲۸ مرداد) نیز فهمیدیم که درباره ایالات متحده چه فکری بکنیم. در برهه کنونی چنین امری حتماً چیز خوبی است.
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه