اخبار داغ

معاون بازرسی اتاق اصناف ارومیه:

افزایش ۵۸ درصدی تخلفات صنوف در ارومیه/ گرانفروشی بیشترین تخلف اصناف است

افزایش ۵۸ درصدی تخلفات صنوف در ارومیه/ گرانفروشی بیشترین تخلف اصناف است
معاون بازرسی اتاق اصناف ارومیه با بیان اینکه گرانفروشی بیشترین تخلف انجام شده توسط اصناف است، گفت: شاهد افزایش ۵۸ درصدی تخلفات نسبت به سال گذشته هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اروم نیوز، کرمعلی حقدوست در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به سابقه تشکیل واحد بازرسی از سال ۷۴ ، اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان طی سال ۹۷ انجام شده است که در این راستا ۵ هزار و ۵۸۴ فقره پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، با اشاره به ارزش ریالی این پرونده های تخلف، افزود: ۲۵ میلیارد و ۱۸۵ میلیون و ۲۸۴ هزار ریال ارزش ریالی این تخلفات بوده که بیشترین نوع تخلفات انجام شده گرانفروشی بوده است.

,

معاون بازرسی اتاق اصناف ارومیه، با بیان اینکه بازرسی های انجام شده در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته ۳ درصد افزایش دارد، ابراز کرد: ۵ هزار و ۷۵۱ مورد شکایات مردمی از سامانه های ۱۲۴ و ۱۳۵ که مربوط به سازمان صمت و سازمان بازرسی است ثبت شده و ۱۹۳ درصد افزایش تکمیل پرونده و ۴۷ درصد افزایش شکایات نسبت به سال ۹۶ را در پی دارد.

,

وی، مهم ترین تخلفات انجام شده را عدم درج قیمت ،عدم صدور فاکتور  و گرانفروشی عنوان کرد و گفت: اخیرا از سال گذشته رسیدگی به تخلفات نانوایان را هم به ما واگذار کرده اند ‌‌که تخلفات آنها  شامل ۲۶۱ مورد گزارش مردمی، ۴ هزار و ۷۹۸ مورد بازرسی و ۳۳۹ مورد تشکیل پرونده در خصوص گرانفروشی و کم فروشی بوده است.

,

حقدوست، تاکید کرد: ارزش ریالی تخلفات نانوایان ۶۴۶ میلیون و ۴۰۶ هزار ریال بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه