اخبار داغ

جشنی که لبخند هدیه می کند؛

570 محکوم مالی در اردبیل چشم انتظار کمک خیران/ امروز همه به جشن گلریزان دعوتید

570 محکوم مالی در اردبیل چشم انتظار کمک خیران/ امروز همه به جشن گلریزان دعوتید
امروز همه به یک جشن دعوتیم؛ جشنی که لبخند هدیه می کند و میهمانان آن آبرو می خرند؛ امروز چشمانی از پشت میله های زندان چشم انتظارند تا با مهربانی و دست سخاوت روزه داران طعم آزادی بچشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،یکی از سنت‌های خوب ایرانیان در ماه مبارک رمضان، برگزاری جشن‌های گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است که برپایی این جشن ها بذر مهربانی و عاطفه را در قلب‌ها می‌کارد؛ امسال در استان اردبیل نیز  همانند سالهای قبل  جشن گلریزان برگزار می شود . 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

یوسف خدادادی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و نائیب رئیس  هیات مدیره ستاد دیه استان اردبیل از برگزاری جشن گلریزان ریزان در 28 اردیبهشت ماه در محل سالن ولایت  و رأس ساعت 19 خبر داده و گفته است:جشن گلریزان امسال در 34 نقطه استان در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد

,

 وی با بیان اینکه  جشن گلریزان مهمی برای آزادی محکومین و گرفتار در زندان است، بیان داشت:سال گذشته  426 نفر محکوم مالی نیازمند و مستحق با تلاش های ستاد دیه استان  اردبیل از طریق گذشت شکات، تسهیلات بانکی، کمک خیرین و مرکز از زندان های استان آزاد شدند و امیدواریم امسال نیز این اتفاق  خوب تداوم یابد.

,

 طبقاعلام خدادادی علیرغم تمامی تلاش ها هنوز 570 نفر از محکومین مالی در زندان های استان  اردبیل  چشم انتظار کمک و مساعدت خیرین هستند.

,

وی با ابراز خرسندی از برخی اتفاقات فرهنگی در حوزه کمک به ستاد دیه استان اردبیل گفت: در سال گذشته یکی از اتفاق های مهم اهدای نذورات و هزینه های زاید برای برخی از مراسمات  به ستاد دیه بود که امید است این روحیه با کمک صدا و سیما و نشریات و سایر نهادهای فرهنگی در جامعه تقویت شود.

,

امروز همه به یک جشن دعوتیم، جشنی که لبخند هدیه می کند و میهمانان آن آبرو می خرند؛ آری امروز چشمانی منتظر از پشت میله های زندان چشم انتظارندبا مهربانی و دست سخاوت روزه داران طعم آزادی را بچشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه