اخبار داغ

فرمانده انتظامی بردسکن خبر داد؛

دستگیری سارقان حرفه ای وسایل منزل در بردسکن

دستگیری سارقان حرفه ای وسایل منزل در بردسکن
فرمانده انتظامی بردسکن گفت: مأموران انتظامی شهرستان با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سارق حرفه ای را در مخفیگاهش دستگیر و مقادیر قابل توجهی وسایل سرقتی را از محل کشف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، عباس نظافتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی چند فقره سرقت وسایل منزل در سطح روستاهای بخش شهرآباد پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی خاطرنشان کرد: ماموران ایستگاه پاسگاه شهرآباد با بررسی شیوه‌ سرقت‌ها و آثار به جا مانده تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و به فرد سابقه داری مضمون و فعالیت‌های وی را تحت نظر قرار دادند.

,

فرمانده انتظامی بردسکن تصریح کرد: مأموران انتظامی این شهرستان پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی و پس از حصول اطمینان از انجام سرقت ها توسط فرد متهم، با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر و مقادیر قابل توجهی وسایل سرقتی را از محل کشف کردند.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۴ فقره سرقت وسایل منزل و معرفی مالخر مربوطه نیز اعتراف کرد که در عملیات جداگانه فرد مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

,

نظافتی در پایان عنوان کرد: متهمان پس از دستگیری تشکیل پرونده مقدماتی و منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه