اخبار داغ

رو به آسمان؛

اراده قوی صاحبان روزه دار مشاغل سخت در گرمای سوزان+تصاویر

اراده قوی صاحبان روزه دار مشاغل سخت در گرمای سوزان+تصاویر
حلاوت شیرین روزه داری همراه با اراده فولادین و قوی صاحبان مشاغل سخت در کسب روزی حلال، حرارت و گرمای سوزان این روزها را در نظرشان هیچ جلوه می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگارنافع، در تویسرکان؛ یازده روز می شود که از ماه مبارک رمضان گذشته و شرایط آب و هوایی در این روزها هم گرم و گرمتر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

سحرها که می شود روزه داران برای آنکه خواب نمانند، ساعت ها را کوک  می کنند، صدای درینگ درینگ ساعت در مناجات سحر گم می شود، لقمه ای نان می خورند و هر آنچه در خانه دارند حتی در این شرایط بد اقتصادی.

,
, ,

 شاید تا طلوع آفتاب خواب به چشمانشان نیاید و اما خوب می دانند رزق و روزی هر که را در ابتدای صبح تقسیم می کنند.

,

, ,

 صاحبان مشاغل سخت این روزها کسب روزی حلال حتی با تحمل روزه داری و عطش آن در گرمای اواخر اردیبهشت ماه، از هر کاری برایشان مهمتر است.خوب می دانند کار عبادت است و اگر با فریضه روزه همراه شود ثوابی صدچندان نصیبشان می شود.

,
, ,

آنان حتی در شرایط سخت کاری آستین های همت خود را برای تأمین معیشت زندگی خانواده یشان بالا زده اند، اراده قویشان در گرمای سوزان مثال زدنی است، سختی های شرایط کاری در تلفیق حرارت و گرما، حلوات شیرین روزه داری را برایشان به ارمغان آورده است.

,

, ,

و در تویسرکان نیازی نیست به منطقه ای خارج از شهر برویم همین گوشه و کنار، عمده صاحبان مشاغل سخت، سخت فعالیت می کنند و اطاعت پروردگار خود را آن هم در ماه رمضان به بهترین شیوه نشان می دهند.

,


نانوایی خمیر نان را در تنور داغ می زند و یک جوشکار آهن آلات را به هم وصل می کند و کارگران ساختمانی هم آجر روی جر می گذارند و پایه های خانه ای را با سیمان محکم می کنند تا خانه ای ساخته شود.
با صبر و حوصله خاصی حتی با دستانی تاول زده و عرق بر پیشانی کار خود را انجام می دهند، گاهی در این گرمای سوزان، نفسشان به شماره می افتد اما دست از کار بر نمی دارند، ذکر لا اله الا الله می گویند تا کمی عطششان فرو نشیند.

, ,
,
,


وقتی که با آنان صحبت می کنیم می گویند باید با خودمان باید روراست باشیم، اطاعات خدا مهمتر از همه کارهاست و روزه داری برایمان آنچنان که تصور می شود سخت نیست.شیرینی های خاص خود را دارد.
آنان معتقد هستند در این هیاهوی عصر جدید روح هر انسانی برای تحمل مشکلات نیاز به غذا دارد و چه چیزی بالاتر از روزه، که بر صبر آدمی می افزاید و لذت عبادت را برایشان شیرین تر می کند.

, ,
,
,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه