اخبار داغ

عده‌ای عاشق رانت استقلال هستند

عده‌ای عاشق رانت استقلال هستند
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: نتیجه‌ای که استقلال در این فصل گرفت, دومین عنوان سومی پاک این تیم بود, چراکه رفتارهای نهان و پیدایی تلاش می‌کردند که این تیم نتیجه نگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر رضا واعظ آشتیانی درباره عملکرد باشگاه استقلال در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فارغ از مباحثی که در مجموعه مدیریت استقلال در فصل گذشته رخ داد, باید به تغییر و تحولات هیئت مدیره این باشگاه اشاره کنم. هیئت مدیره فعلی با هیئت مدیره قبلی هیچ تفاوتی ندارد و هر دو هیئت مدیره، پرحرف و تناقض‌گو بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امیر رضا واعظ آشتیانی, استقلال,

وی با اشاره به قرار گرفتن استقلال در رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر, عنوان کرد: نتیجه‌ای که استقلال در این فصل گرفت, دومین عنوان سومی پاک این تیم بود, چراکه رفتارهای نهان و پیدایی تلاش می‌کردند که استقلال نتیجه نگیرد اما این استقلال با همه فراز و نشیب‌هایی که داشت بدون اینکه متوسل به رفتارهای نامتعارف شود و در حالی که عوامل مختلف دست به دست هم داده بودند تا استقلال نتیجه نگیرد توانست در رتبه سوم قرار بگیرد. با همه تلاش‌هایی که شد تا استقلال حتی رتبه‌ای دو رقمی داشته باشد, کسب جایگاه سومی کمتر از قهرمانی نبود. جا دارد به باشگاه پرسپولیس نیز تبریک بگویم, آنها زحمت کشیدند و توانستند در این فصل نیز به هدف‌شان برسند.

,

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال, تصریح کرد: افراد علاقه‌مند به استقلال, عاشق این تیم هستند و همه آنها از اینکه استقلال قهرمان نشد ناراحتند, اما باید بدانیم که این «سومی» پاک‌ترین نتیجه بود. عده دیگری نیز عاشق استقلال هستند اما عاشق رانت باشگاه استقلال. این افراد همواره دوست دارند در کنار استقلال باشند و از شرایط این باشگاه به نفع خودشان, باند‌شان و جماعتی بهره ببرند.

,

واعظ آشتیانی تاکید کرد: این روزها فضای مجازی شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و مسائل به سمت بد اخلاقی می‌رود اما از سوی دیگر عده‌ای برای این بد اخلاقی هزینه می‌کنند و خودشان را در ادامه در نقش یک موعظه‌گر نشان می‌دهند. متاسفانه در فضای فوتبال ما افراد چند چهره زیادی وجود دارند, هر چند گذشته این افراد کاملاً روشن است اما عده‌ای به دنبال عوام‌فریبی و «لُمپن» بودن هستند. ورزش و فوتبال ما نیاز به آفت‌زادایی دارد. این کار جزو وظایف فرهنگی وزارت ورزش است. انجام این کار شجاعت می‌خواهد که امیدوارم در این دوره محقق شود.

, لُمپن, آفت‌زادایی, جزو,

وی افزود: وزارت ورزش نتوانسته در امور ورزشی و فرهنگی موفق باشد اما اگر آنها می‌خواهند از خودشان افتخاری به جای بگذارند برخورد با این مسائل می‌تواند خاطره خوبی را از آنها در آینده تداعی کند, چرا که فضای ورزش ما طوری است که باید افراد بااخلاق در آن حضور داشته باشند اما عده‌ای باعث می‌شوند آلودگی‌هایی با واسطه عوام فریبی ایجاد شود.

,

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره اینکه فرهاد مجیدی اشاره کرده بود که فوتبال کثیف است, گفت: در بازی با صنعت نفت وقتی که هنوز توپ به خط اوت نرسیده و گل استقلال را نادرست تشخیص دادند یاد فصل هشتم استقلال در زمان مدیرعاملی خودم افتادم. در بازی استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی نیم متر توپ از خط عبور کرده بود اما داور اوت نگرفت و این توپ وارد دروازه استقلال شد. در ادامه وقتی از داور پرسیدند که چرا این تصمیم اشتباه را گرفته است به جای معذرت‌خواهی گفت «گل شده که شده».

, اوت, اوت,

واعظ آشتیانی خاطرنشان کرد: در این بین برخی می‌گویند فوتبالِ کثیف و برخی می‌گویند فوتبالِ ناپاک؛ اما باید بدانیم که مجموعه ورزش ما پاک است ولی آلودگی فکری, ذهنی و عملی برخی‌ها باعث می‌شود که مجموعه فوتبال تحت‌الشعاع این مسائل قرار بگیرد. من ۱۰ سال پیش درباره فوتبال ناپاک صحبت کردم اما عده‌ای این بحث را جدی نگرفتند و گفتند که فوتبالمان پاک است ولی الان می‌بینیم که در یک بازی حساس انتهای فصل این اتفاقات رقم می‌خورد. افرادی که ۱۰ سال پیش می‌گفتند فوتبال پاک است حالا باید پاسخگو باشند که چه اتفاقاتی رخ داده است.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه