اخبار داغ

به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)؛

محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در رشتخوار برگزار می‌شود

محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در رشتخوار برگزار می‌شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشتخوار از برپایی محفل انس با قران کریم با حضور قاریان بین المللی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در 30 اردیبهشت ماه در روستای فتح آباد این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل حاتمیان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی در روستای فتح آباد این شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

حاتمیان گفت: به منظور زمینه‌سازی برای استفاده معنوی از قرآن و تشویق نوجوانان و جوانان قرآنی، محفل انس با قرآن در این شهرستان برگزار خواهد شد.

,

 

,

وی گفت: این محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی و موذن حرم امام حسین(ع) استاد محمدحسین مطرود، از کشور عراق، در مدح و منقبت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) و اجرای برنامه حفظ توسط محمدرضا جعفری‌زاده، حافظ کل قرآن همراه است.

,

 

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشتخوار، افزود: این مراسم روز دوشنبه ، 30 اردیبهشت ماه بعد از افطار ساعت ۲۱ در محل مسجد جامع و مصلای روستای فتح آباد شهرستان رشتخوار با حضور منتخبان جلسات قرآنی و علاقه‌مندان به قرآن برگزار خواهد شد.

,

 

,

وی با عنوان اینکه در شهرستان رشتخوار بیش از 300 جلسه قرآن در ماه مبارک رمضان فعال است، گفت: برای حضور در محافل قرآنی به مسئولان جلسات قرآن اطلاع‌رسانی شده است تا به همراه نوجوانان و جوانان عضو جلسات در این محفل نورانی شرکت و بهرمند شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه