اخبار داغ

کشف ستاره های فوتبالی در «ستاره ساز» ادامه دارد

کشف ستاره های فوتبالی در «ستاره ساز» ادامه دارد
مجموعه «ستاره ساز»، رقابتی جذاب از جنس فوتبال است که با هدف شناسایی، رشد و معرفی استعدادهای جوان به کشف ستاره های آینده دنیای فوتبال حتی در دورترین نقاط کشورمان می پردازد و سه شنبه و چهارشنبه هر هفته بعد از خبر ساعت 22 بر روی آنتن شبکه سه می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی معاونت سیما، جواد فرحانی تهیه کننده برنامه استعدادیابی «ستاره ساز»، از استقبال خوب بینندگان از این برنامه خبر داد و افزود: مخاطبان تلویزیون امروز به برنامه های تخصصی، گفتگو محور توأم با سرگرمی نیاز دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی تاکید کرد: تا مادامی که برنامه هایی با شاکله سرگرمی داشته باشیم می توانیم مخاطب تلویزیون را راضی نگاه داریم.

,
,


فرحانی ادامه داد: خوشبختانه با بازخوردهای خوبی که از پخش بیست و پنج قسمت نخست فصل اول برنامه دریافت کردیم، به زودی فراخوان شرکت در فصل دوم را طی روزهای آتی اعلام خواهیم کرد و برنامه سازی در دو فصل بعدی ( هر فصل 50 قسمت ) ادامه خواهد داشت.

,
,


تهیه کننده برنامه «ستاره ساز» افزود: در اتاق فکر برنامه، در حال بررسی ایده های خوبی برای افزودن آیتم های ترکیبی متفاوت و بیشتر، برای حفظ جذابیتِ چالش های شرکت کنندگان هستیم و امیدواریم با اضافه کردن این چالش ها، پویایی برنامه را بالا ببریم.

,
,


وی تاکید کرد: بهره مندی از مربیان، بازیکنان موفق فوتبال کشورمان و کشف استعدادها، چهره های جوان و گمنام فوتبال در برنامه «ستاره ساز»، نوید دهنده اتفاقی نو در فوتبال کشور است و امید را در جانِ جوانان شکوفا می کند.
گفتنی است جواد فرحانی، تهیه کننده و مجری طرح سینما و تلویزیون است که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1376 آغاز کرد و در سال های اخیر تهیه کنندگی برنامه های؛ «خندوانه» (1392)، «شکرستان» (1395)، «شب عید» (1396)، «هزار داستان» (1396)، «شبی با عبدی» (1397) را بر عهده داشته و سال گذشته در جشنواره جام جم به عنوان بهترین تهیه کننده برای برنامه «هزار داستان» تقدیر شد.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه