اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک:

قلع و قمع ۷ بنای غیرمجاز در بستر رودخانه باقرآباد قرچک

قلع و قمع ۷ بنای غیرمجاز در بستر رودخانه باقرآباد قرچک
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک گفت: در بستر رودخانه جاجرود در باقرآباد حدود ۷ بنای غیرمجاز در سالیان گذشته احداث شده بود که دستور تخلیه و قلع و قمع آن صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ حجت الاسلام و المسلمین احداله سینکایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات ایجاد شده برای متقاضیان مسکن مهر در قرچک جلسه فوق العاده ای اعم از فرماندار، دادستان و اعضای تعاونی انجام شد که تعاونی منحل شد و طبق قانون گروه تسویه ایجاد که 3نفر از خود اعضاء به عنوان گروه تسویه انتخاب شدند تا کارها را زیر نظر فرمانداری و دادستانی انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی گفت: هرچند با یک تعاونی بی برنامه و بی حساب وکتاب مواجه بودیم ولی اگر ثابت شود که بعضی از مسئولین تعاونی مبالغی نامشروع دریافت شده مدعی العموم ورود پیدا می کند و پولها را به مردم بر می گرداند.

,

سینکایی تاکید کرد: این تعاونی از 12سال پیش باید با 15میلیارد تومان کامل و تحویل مردم می شد که با سهل انگاری و کم کاری این تعاونی با وجود دریافت 35میلیارد تومان اعم از 19ونیم میلیارد آورده ی مردم و مابقی وام های دریافتی از بانک مسکن هنوز واحدها به مردم تحویل داده نشد..
وی با اشاره به واگذاری 200واحد مسکونی به متقاضیان در آینده نزدیک، بیان کرد: برای تحویل و آماده سازی بقیه ی واحدها مساعدت و همکاری سایر اعضا لازم است و به علت گرانی و تورم اعضا مبالغی را باید پرداخت کنند تا با سرعت واحدها آماده و تحویل مردم شود.

,
,

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک در ادامه با بیان قلع و قمع ۷ بنای غیرمجاز در بستر رودخانه جاجرود در باقرآباد قرچک، تصریح کرد: در بستر رودخانه جاجرود در باقرآباد حدود ۷ بنای غیرمجاز در سالیان گذشته احداث شده بود که دستور تخلیه و قلع و قمع آن صادر شد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این باره با فرمانداری جلسه ستاد بحران تشکیل و مقرر شد از سوی مسکن و شهرسازی برای ۷ خانواده مسکن تهیه و بعد از آن ساخت و ساز غیرمجاز تخلیه و قلع و قمع صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه