اخبار داغ

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور:

سیاست دولت در راستای کوچک سازی و بهره‌وری نیروی انسانی است

سیاست دولت در راستای کوچک سازی و بهره‌وری نیروی انسانی است
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سیاست‌هایی که دولت دنبال می‌کند در راستای کوچک سازی و بهره‌وری نیروی انسانی است. همیشه نباید به دنبال این بود که همه پست‌های سازمانی خود را اشغال کنیم باید به دنبال این باشیم که از حداکثر ظرفیت نیروی انسانی موجود استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، زهرا اربابی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران، با اشاره به سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اسفند ماه سال گذشته به خراسان‌جنوبی، اظهار کرد:  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با نگاه ویژه‌ای به خراسان‌جنوبی سفر کرد و با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که در استان وجود دارد برنامه میان مدتی بسته شد و ان‌شاء‌الله با تزریق این منابع بتوانیم چشم‌اندازی که برای خراسان‌جنوبی تعریف شود را محقق کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، زهرا اربابی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران، با اشاره به سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اسفند ماه سال گذشته به خراسان‌جنوبی، اظهار کرد:  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با نگاه ویژه‌ای به خراسان‌جنوبی سفر کرد و با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که در استان وجود دارد برنامه میان مدتی بسته شد و ان‌شاء‌الله با تزریق این منابع بتوانیم چشم‌اندازی که برای خراسان‌جنوبی تعریف شود را محقق کنیم.,

 

,

وی افزود: تحقق این موضوع توان و تلاش همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد و صرف داشتن برنامه، منجر به توسعه استان نخواهد شد مگر اینکه اقدام‌های اجرایی مرحله به مرحله برداشته شود.

,

 

,

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: امیدوارم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز بتواند با پیگیری مجدانه‌ای که در خصوص اجرایی شدن این برنامه برخواهد داشت اهدافی که برای توسعه استان تعریف شده را اجرایی کند.

,

 

,

اربابی اظهار کرد: بودجه هر استانی به استان ابلاغ می‌شود و در شورای توسعه برنامه ریزی با توجه به برنامه‌های هر دستگاه اجرایی که از منابع استانی تزریق می‌شود در هر استان باید برنامه ریزی شود. استاندار به عنوان رئیس شورا متناسب با برنامه‌های توسعه استان که تدوین و مکتوب شده توزیع اعتباری به هر دستگاه را انجام خواهد داد.

,

 

,

وی با اشاره به خالی بودن برخی از پست‌های دستگاه‌های اجرایی در خراسان‌جنوبی، گفت: برای تامین منابع انسانی هر دستگاهی قطعا ابتدا باید متناسب با پست‌های خالی برنامه‌ریزی شود و سازمان اداری استخدامی متولی این موضوع است.

,

 

,

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: در کنار آن باید تامین اعتباری صورت گیرد که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور متولی است. قطعا با پیگیری‌هایی که از استان خواهد شد متناسب با آنچه که ظرفیت دولت باشد نسبت به پست های خالی اقدام خواهد شد.

,

 

,

اربابی عنوان کرد: سیاست‌هایی که دولت دنبال می‌کند در راستای کوچک سازی و بهره‌وری نیروی انسانی است. همیشه نباید به دنبال این بود که همه پست‌های سازمانی خود را اشغال کنیم باید به دنبال این باشیم که از حداکثر ظرفیت نیروی انسانی موجود استفاده کرد چه بسا که بازسازی و بازنگری مهندسی مجدد ساختارهای دولتی را هم نیاز داشته باشیم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به ظرفیت مسئولیتی که دارم پیگیر مباحثی در استان‌هایی که نگاه ملی به آنها کمتر بوده خواهم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه