اخبار داغ

در لیگ سری آ ترکیه؛

کاراته کا استان مرکزی مدال طلا را کسب کرد

کاراته کا استان مرکزی مدال طلا را کسب کرد
صالح اباذری کاراته کا استان مرکزی مدال طلا لیگ سری آ ترکیه را کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛دومین مرحله لیگ سری آ ترکیه با حضور ۱۸۱۳ کاراته کا از ۱۰۲ کشور در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

در این رقابت‌ها صالح اباذری ورزشکار استان در وزن به‌اضافه ۸۴ کیلوگرم با پشت سر گذاشتن رقبای خود مدال طلای مسابقات را کسب کرد.

,

اباذری در اولین دیدار خود ۲ بر صفر آنجلا وسیچ از کرواسی را شکست داد، در بازی دوم ۳ بر صفر بوگدان تریکوز از صربستان را برد و سپس یک - صفر از سد سیمونه مارینو کاراته کای ایتالیایی گذشت.

,

این ورزشکار اراکی ، در چهارمین مسابقه خود ، ۳ بر صفر صادق سنچولی را برد و در پنجمین مبارزه ۳ بر صفر الکساندر کولوکوف از روسیه را شکست داد و بالاخره در نیمه‌نهایی با نتیجه ۷ - صفر بر ایمان سنچولی از ایرلند شمالی غلبه کرد و به دیدار فینال راه یافت.

,

ملی‌پوش کاراته استان در فینال مسابقات با پشت سر گذاشتن گوگیتا آرکانیا از گرجستان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

,

همچنین ،در کاتای انفرادی مردان نیز دیگر نماینده ورزش استان ، ابوالفضل شهرجردی در گروه ۱۶ با حریفانی از ایتالیا، اسپانیا، فنلاند، الجزایر، اسلوونی، ژاپن، سوئیس، مقدونیه، چین تایپه، هلند، آذربایجان و روسیه مبارزه کرد و بعد از کسب امتیاز ۲۳.۸۶ از دور مسابقات خارج شد.

,

همچنین تیم کاتای مردان ایران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون،در دیدار رده‌بندی مقابل تیم صربستان قرار گرفت و موفق شد با امتیاز ۲۵.۶۸ صاحب مدال برنز شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه