اخبار داغ

رونمایی از تخلفی دیگر در حوزه مدیریتی بوکان؛

احداث جایگاه cng کمربندی بوکان بدون دریافت تاییدیه های لازم

احداث جایگاه cng کمربندی بوکان بدون دریافت تاییدیه های لازم
اعطای امتیاز cng در خیابان کمربندی بوکان به یکی از نور چشمی های آقای نماینده جدیدترین تخلف در حوزه شهرستان است که با مخالفت مسئولین انتظامی و ارشد نیز مواجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، با گذشت تنها چند روز از ماجرای پرداخت وام های میلیاردی به نور چشمی ها و ژن های خوب در بوکان توسط مسئولان ارشد شهرستانی طی سال ۹۷ این بار تخلفی دیگر در حوزه مدیریتی شهرستان رسانه ای می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

اعطای امتیاز cng در خیابان کمربندی بوکان به یکی از نور چشمی های آقای نماینده جدیدترین تخلف در حوزه شهرستان است که در جلسه شورای ترافیک شهرستان مورد بحث قرار گرفت.

,

cng مورد نظر که امتیاز آن متعلق به یکی از نزدیکان مشاور و همه کاره نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی است بدون در نظر گرفتن استعلامات از ارگان های مربوطه در سطح شهرستان موفق به اخذ مجوز تاسیس و فعالیت شده است.

,

بی شک اخذ مجوز های لازمه در سطح استان برای تاسیس جایگاه مورد نظر و عبور از فرآیند های قانونی نشان می دهد که لابی های گسترده ای توسط افرادی با نفوذ در حوزه مدیریت استان برای آن انجام گرفته است.

,

حال با نگاهی به نام اختصاصی جایگاه cng مورد نظر به خوبی می توان بسیاری از جواب ها را گرفت که چه فرد یا افرادی در فرایند اخذ مجوزهای لازمه برای احداث این مکان با عبور از قانون قانون شکنی کردند.

,

جدای از این که برای ایجاد این جایگاه هیچ تاییدیه ای از شهرستان گرفته نشده نحوه واگذاری زمین آن نیز طی سال های گذشته شائبه های فراوانی را در میان مردم ایجاد کرده است.

,

زمین این جایگاه در زمین های پارک موتوری شهرداری قرار دارد که به گفته منبعی خبری که نخواست نامش فاش شود، متری ۴۰۰ هزار تومان آن هم از سوی مسکن و شهرسازی به فرد مورد نظر فروخته شده است در حالی که قیمت کارشناسی زمین های آن منطقه در هر متر بیش از ۲ میلیون و یا شاید بیشتر از آن نیز باشد.

,

نکته سئوال برانگیز دیگر اینکه همانطور که گفته شد این زمین در محدوده پارک موتوری شهرداری بوکان قرار دارد در حالی که شهردار بوکان عنوان کرده مالکیت این زمین بر عهده مسکن و شهرسازی است که این خود می تواند بحث جداگانه ای را در چگونگی نوع فروش این زمین به فرد مورد نظر باز کند.

,

بی شک کلیه مراحل احداث این جایگاه دارای اشکالات قانونی بوده تا جایی که فرمانده نیروی انتظامی بوکان نیر در جلسه شورای ترافیک شهرستان به صراحت اعلام کرد که فعالیت این جایگاه غیرقانونی است و باید با مجوز قضایی جلوی فعالیت آن گرفته شود.

,

سرهنگ مجید محبعلی، ادامه داد: برای ایجاد این جایگاه هیچ تایدیه ای از شهرستان گرفته نشده و تمامی مصوبات آن از استان اخذ شده و این امر باعث مشکلات فراوانی برای شهر و ترافیک این منطقه شده است.

,

بی شک رد پای بعضی از مسئولان وقت و کنونی شهرستان بوکان در چگونگی کسب مجوزهای لازمه برای این احداث این cng عیان است هر چند این مهم در بوکان طی ۵ سال گذشته کاملا به فرایندی عادی تبدیل شده است همچنان که اعطای وام های میلیاردی به نور چشمی ها و استخدامی های فله ای در بیمارستان و دیگر ادارات بوکان کاملا برای این مسئولان امری عادی بوده است.

,

امید است مسئولان سازمان بازرسی کل کشور و همچنین مراجع محترم قضایی با ورود به پروند تخلفات گسترده صورت گرفته در حوزه مدیریتی بوکان از پایمال شدن حق الناس جلوگیری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه