اخبار داغ

دفتر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خبر داد:

پیگیری نماینده ولی فقیه در استان برای حل مشکلات تیم شاهین بوشهر

پیگیری نماینده ولی فقیه در استان برای حل مشکلات تیم شاهین بوشهر
بعد از صعود شاهین شهرداری به لیگ برتر و شادی مضاعف اهالی استان بوشهر بابت این اتفاق بزرگ، در چند روز گذشته خبرهای ضد و نقیضی پیرامون تیمداری شهرداری مخابره شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، بعد از صعود شاهین شهرداری به لیگ برتر و شادی مضاعف اهالی استان بوشهر بابت این اتفاق بزرگ، در چند روز گذشته خبرهای ضد و نقیضی پیرامون تیمداری شهرداری مخابره شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

پس از آنکه از منابع رسمی باشگاه شاهین شهرداری خبری مبنی بر عدم حمایت مالی شهرداری را اعلام کردند، فضای خبری استان و هواداران پر تعداد شاهین بیش از گذشته ملتهب شد.

,

در همین حال دفتر نماینده ولی فقیه در استان با خبرنگار ما تماس گرفت و از عموم اهالی ورزش و بخصوص فوتبال خواست تا در این شرایط حساس فضا را برای همدلی بیشتر آماده کنند و برخی نا امیدی را میان مردم رواج ندهند.

,

دفتر آیت الله صفایی بوشهری در این باره تاکید کرد،ایشان شخصا نگران و پیگیر ماجرا هستند و حتی روز یکشنبه مذاکرات خوبی با وزیر مربوطه صورت گرفته است.

,

امام جمعه محترم و ورزش دوست بوشهر که همواره نگاه خاص و مطلوبی پیرامون ورزش و فوتبال داشته، این قوت قلب را به مردم می دهند که در انتظار خبرهای خوبی برای حمایت از تیم شاهین شهرداری باشند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه