اخبار داغ

نماینده بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور:

برخی برای سرپوش گذاشتن بر شکستهایشان در پی القای جنگ هستند

برخی برای سرپوش گذاشتن بر شکستهایشان در پی القای جنگ هستند
نماینده بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور گفت:عده‌ای در داخل کشور به دلایل مختلف از‌جمله سرپوش گذاشتن بر شکست‌هایشان، دشمنی با نظام، ناآگاهی و موارد دیگر سعی بر القاء وقوع جنگ نظامی در بین مردم دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل یزدرسا، نماینده بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور با اشاره به تحولات اخیر در داخل و خارج از کشور بیان داشت: مسئولان بدانند که تهدیدات دشمن بر ایران اثری نخواهد داشت، اگر خودمان وضعیت داخلی کشور سامان ببخشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه دشمن سعی می‌کند از هر حربه‌ای برای شکسته رقیب و موفقیت خود استفاده کند، اظهار کرد: یکی از ابزارهای قوی برای مبارزه که همیشه بوده است و امروز بیشتر از آن استفاده می‌شود، جنگ‌روانی است.

,

صباغیان ادامه داد: امروز آمریکا سعی می‌کند، به نحوی جریان را پیش ببرد که مسئولان و مردم کشور را مرعوب خود کند. دشمن یک روز ناو می‌فرستد، روز دیگر تهدید می‌کند و روزی دیگر برای مذاکره اعلام آمادگی می‌کند؛ همه این اقدامات یک هدف را دنبال می‌کند و آن این است که ایران را بر سر میز مذاکره بنشاند.

,

نماینده بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور با بیان اینکه هدف دشمن وادار کردن ایران به مذاکره است، گفت: آمریکا یک‌بار در قالب برجام با ما مذاکره کرد و در پس آن امتیازات فراوانی گرفت و چیزی عاید ایران نشد؛ پس دشمن وقتی می‌بیند با مذاکره امتیازهای لازم را می‌گیرد، دیگر نیازی نمی‌بیند که جنگ نظامی راه بیاندازد.

,

وی خاطرنشان کرد: ایران تجربه‌های زیادی در مورد دشمنی آمریکا دارد که برجام یکی از آن‌ها است؛ مسئولان و مردم باید بدانند که مذاکره یعنی گرفتن امتیاز توسط دشمن و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، مذاکره یعنی معامله بر سر موضوعاتی که مایه قدرت و عزت ماست.

,

صباغیان با بیان اینکه اگر مسئولان بیدار باشند دشمن راه به جایی نخواهد برد، اظهار داشت: آمریکا شرایطی ندارد که بخواهد به ایران حمله کند چراکه آن‌ها از سلاح‌های دفاعی ما باخبرند؛ ازاین‌رو متوسل به جنگ روانی شده تا بتواند در پس آن ایران را به‌پای میز مذاکره بنشاند؛ اگر مسئولان ما متوجه این نیت آمریکا باشند، طبیعتاً دشمن نتیجه‌ای نخواهد گرفت؛ اما اگر مسئولان غفلت کرده و بترسند، دشمن مجدد به هدف خود خواهد رسید.

,

نماینده بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور با اشاره به اینکه برخی قصد القاء رخداد جنگ نظامی به مردم را دارند، تصریح کرد: عده‌ای در داخل کشور به دلایل مختلف از‌جمله سرپوش گذاشتن بر شکست‌هایشان، دشمنی با نظام، ناآگاهی و موارد دیگر سعی بر القاء وقوع جنگ نظامی در بین مردم دارند؛ برخی هنوز این قضیه را متوجه نشده‌اند که علیرغم تبلیغات فراوان غرب، آمریکا به ایران حمله نظامی نخواهد کرد.

صباغیان با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن اختلاف و تفرقه‌افکنی است، اذعان داشت: در شرایط کنونی باید وحدت خود را حفظ کنیم؛ وحدت وظیفه اصلی همگان است.

,
,
,

وی در پایان با تاکید بر خود باوری و استفاده از ظرفیت های داخلی ابراز داشت: مسئولان باید به این مسئله آگاه باشند که تهدیدات دشمن بر ایران اثری نخواهد داشت اگر خودمان وضعیت داخلی ایران ازجمله وضعیت اقتصادی را سامان ببخشیم. مسئولان باید همت کرده و جلوی اختلاس و سوءاستفاده‌ها را بگیرند و همه باید بدور از سلایق و بر اساس قانون کار کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه