اخبار داغ

فردا انجام می‌گیرد؛

افتتاح ۲۷ پروژه با حضور رئیس‌جمهور در آذربایجان‌غربی

افتتاح ۲۷ پروژه با حضور رئیس‌جمهور در آذربایجان‌غربی
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان ۲۷ پروژه بزرگ با ۴۴۶۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، محمدمهدی شهریاری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران از سفر قریب الوقوع دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: در این سفر که در آینده نزدیک انجام می گیرد، ۲۷ طرح و پروژه که مهم ترین آن ها پروژه عظیم سد کرم آباد است با ۴۴۶۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، به دیگر پروژه های افتتاحی استان در سفر رئیس جمهور نیز اشاره کرد و گفت: در این سفر علاوه بر بهره برداری از سد کرم آباد پلدشت با ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار، چندین پروژه در بخش کشاورزی با ۴۳۹ میلیارد تومان اعتبار، چند پروژه مخابراتی با ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار و تعدادی پروژه ورزشی از جمله استادیوم ۵هزار نفری سلماس با مجموع ۵۷ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری خواهند رسید.

,

استاندار آذربایجان غربی، در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری های مناسب دولت تدبیر و امید در استان افزود: دولت تدبیر و امید در راستای ارتقای شاخص های توسعه استان، سرمایه گذاری های بزرگی در آذربایجان غربی انجام داده است.

,

شهریاری، اضافه کرد: از زمان آغاز بکار دولت تدبیر و امید تاکنون بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان در استان آذربایجان غربی از جمله ۶ هزار میلیارد تومان در بخش آب و خاک و ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در طرح های احیای دریاچه ارومیه سرمایه گذاری انجام گرفته است.

,

وی، خاطرنشان کرد: شخص رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید برای استان آذربایجان غربی اهمیت ویژه ای قائل هستند؛ بی تردید نوع نگاه دولت به استان، آینده ای درخشان را برای این استان به ارمغان خواهد آورد.

,

لازم به ذکر است؛ بر اساس اعلام دستگاه‌های مجری، حسن روحانی فردا با همراهی تعدادی از وزرا به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه