اخبار داغ

سپاهان تهدید به کناره‌گیری از جام حذفی کرد

سپاهان تهدید به کناره‌گیری از جام حذفی کرد
مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد درصورت عدم رعایت قانون ۱۰-۹۰ به سود تماشاگران این تیم برابر پرسپولیس، از جام حذفی کنار می‌کشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان لیگ اعلام کرد همواره در بازی‌های جام حذفی به دلیل تک مسابقه بودن قانون ۵۰-۵۰ برای تماشاگران دو تیم در نظر گرفته خواهد شد و این موضوع در دیدار نیمه نهایی این رقابت‌ها بین سپاهان و پرسپولیس نیز رعایت می‌شود؛ تصمیمی که مخالفت جدی اصفهانی‌ها را به همراه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان یکشنبه شب در گفت‌وگوی حضوری با برنامه ضربه آزاد شبکه اصفهان در واکنش به تصمیم سازمان لیگ عنوان کرد: هم باشگاه و هم مسؤولان ذی‌ربط در استان، با تقسیم ۵۰ درصدی سکوهای ورزشگاه نقش جهان در نیمه‌نهایی جام‌حذفی مخالف هستند.
,
 
,
او ادامه داد: اگر تصمیم قطعی بر انجام بازی نیمه نهایی جام حذفی از سوی سازمان لیگ به این شیوه گرفته شود، از جام‌حذفی کنار می‌کشیم.
,
 
,
مدیرعامل باشگاه سپاهان یادآور شد: فردا در تهران این موضوع را پیگیری می‌کنیم؛ مطمئن هستم حتی باشگاه پرسپولیس هم از این تصمیم عجیب خبر نداشته است!
,
 
,
با وجود واکنش‌های مختلف باشگاه سپاهان به این تصمیم طی روزهای اخیر، سازمان لیگ همچنان اعلام کرده در سال‌های اخیر قانون ۵۰-۵۰ در تمام بازی‌های جام حذفی رعایت شده و نمی‌توانند بازی سپاهان و پرسپولیس را از تصمیمی که در صورت‌جلسه سازمان لیگ به ثبت رسیده، مستثنی کنند.
,
 
,
منبع: ورزش سه
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه