اخبار داغ

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از جاده بیرجند- قاین؛

جاده بیرجند- قاین نیاز به تزریق انواع اعتبار برای افتتاح دارد

جاده بیرجند- قاین نیاز به تزریق انواع اعتبار برای افتتاح دارد
وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده بیرجند قاین از جاده‌های پرترافیک و حیاتی است که باید از انواع اعتبارات برای سریع‌تر افتتاح شدن به این پروژه تزریق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، محمدرضا کدخدا زاده معاون راه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حاشیه بازدید از جاده بیرجند- قاین، اظهار کرد: کریدور یزد چابهار از کریدورهای اصلی کشور است که به آسیای میانه منتهی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، , محمدرضا کدخدا زاده معاون راه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حاشیه بازدید از جاده بیرجند- قاین، اظهار کرد: کریدور یزد چابهار از کریدورهای اصلی کشور است که به آسیای میانه منتهی می‌شود.,
 
,
 وی افزود: کریدور جنوب- شمال شرق از سمت زاهدان، بیرجند، مشهد یک هزار و 576 کیلومتر است که در حال حاضر یک هزار و 48 کیلومتر آن در دست اجرا است.
,
 
,
معاون راه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بیان کرد: از این کریدور حدود 424 کیلومتر در خراسان‌جنوبی قرار گرفته که حدود 191 کیلومتر باند دوم تا کنون به بهره‌برداری رسیده و مابقی در برخی از موارد پیمان سپاری شده و مشغول کار است.
,
 
,
کدخدا زاده گفت: محور بیرجند- قاین حدود 100 کیلومتر طول دارد که  این 100 کیلومتر پیمان‌سپاری شده نزدیک به 48 کیلومتر به بهره‌برداری رسیده و 52 کیلومتر دیگر پیمان کاران مشغول کار هستند. 
,
 
,
150 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل جاده بیرجند- قاین نیاز است
, 150 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل جاده بیرجند- قاین نیاز است, 150 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل جاده بیرجند- قاین نیاز است,
وی خاطرنشان کرد: در خصوص اعتباراتی که برای تکمیل کار نیاز است با مطالبات پیمانکاران حدود 150 میلیارد تومان است که هم اکنون پیمانکاران حدود 50 میلیارد تومان مطالبات دارند.
,
 
,
معاون راه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: مجموع احداث باند دوم این محور مواصلاتی 117 کیلومتر است که تاکنون با 60 درصد پیشرفت فیزیکی 50 کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است.
,
 
,
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مورد زمان پایان پروژه و پرداخت بدهی پیمانکاران گفت: از ردیف‌های مختلف پول فراهم می‌کنیم تا بدهی شما را پرداخت کنیم.
,
 
,
وی اظهار کرد: جاده بیرجند قاین از جاده‌های پرترافیک و حیاتی است که باید از انواع اعتبارات برای سریع‌تر افتتاح شدن به این پروژه تزریق شود.
,
 
,
 در جریان این بازدید جمعی از کارگران در خصوص عدم پرداخت مطالبات و بیکار شدنشان اعتراض داشتند که وزیر راه در این خصوص، اظهار کرد: تا زمانی که خوب کار کنید شرکت پیمانکار کار را آغاز کرده و مجدداً مشغول به کار خواهید شد.
,
 
,
کارگران اعتراضات زیادی داشته و خبرنگاران در خصوص زمان پرداخت مطالبات از وزیر پاسخ خواستند که وزیر طفره رفت و خبرنگاران جوابی برای سؤال خود دریافت نکردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه