اخبار داغ

مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی خبر داد؛

کمک نقدی 60 میلیون تومانی مردم خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده/ نیازمند کمک هم استانی‌ها هستیم

کمک نقدی 60 میلیون تومانی مردم خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده/ نیازمند کمک هم استانی‌ها هستیم
مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی 60 میلیون تومان کمک نقدی به مناطق سیل زده داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی جوینده مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، از کمک 60 میلیون تومانی مردم خراسان‌جنوبی در قالب وجه نقد به استان‌های سیل‌زده خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موسی جوینده مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، از کمک 60 میلیون تومانی مردم خراسان‌جنوبی در قالب وجه نقد به استان‌های سیل‌زده خبر داد.,

 

,

وی با اشاره به کمک‌های غیرنقدی، افزود: تاکنون 43 تن آرد و 200 هزار قرص نان از شهرستان‌های قاین، سرایان،بشرویه، طبس و زیرکوه به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

,

 

,

مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی بیان کرد: 10 تن برنج، 3.5 تن گوشت مرغ، 20 هزار بطری آب، 40 حلب روغن، 100 تخته پتو و فرش،2 هزار قوطی کنسرو ماهی، 200 بسته البسه نو ، 2 هزار بسته لوازم بهداشتی ، 2 تن کلوچه محلی ، 70 عدد کلمن آب، 25 عدد کتری بزرگ، 3 دستگاه یخچال، 500 عدد قاشق، یک تن قند، 100 جفت کفش و چکمه ، 10 تخته رو فرشی و 218 بطری روغن مایع برای کمک به مردم سیل‌زده در سه استان خوزستان، لرستان و سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

,

 

,

جوینده با بیان اینکه همکاران ما در منطقه پل دختر مستقر بودند و درحال حاضر به استان برگشتند، عنوان کرد: هم‌اکنون در استان سیستان و بلوچستان با امکانات خراسان‌جنوبی برای مردم سیل زده شبی 1200 غذا پخت شده و بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

,

 

,

وی اظهار کرد: دو موکب خدمت‌رسانی برای پخت غذا و نان در مناطق سیل‌زده مستقر است.

,

 

,

مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هنوز نیازمند کمک هم استانی‌ها هستیم، تاکید کرد: عمده کمک، نیاز مالی است و از همه هم استانی ها درخواست می‌شود جهت کمک نقدی مبالغ اهدایی خود را به شماره کارت 6273811095667975  به نام ستاد اربعین واریز کنند.

,

 

,

جوینده عنوان کرد: هم استان‌های بزرگوار برای اهدای کمک‌های غیرنقدی خود می‌توانند به دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در مرکز استان واقع در مدرس 4 پلاک 27 مراجعه کرده و در شهرستان‌ها نیز به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات مراجعه کنند.

,

 

,

وی بیان کرد: در حال حاضر استان سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با خراسان‌جنوبی نیاز به کمک استان دارد.

,

 

,

مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی با اشاره به بحث ساخت خانه‌های تخریب شده در مناطق سیل‌زده، تصریح کرد: برای ساخت خانه‌ها نیاز به کمک مالی است و از هم استانی‌ها درخواست میشود در این زمینه نیز همکاری‌های لازم را داشته باشند.

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه