اخبار داغ

افت دوباره بازار بورس

افت دوباره بازار بورس
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۹۷۹واحدی مواجه شد و به 211 هزار و 871 واحد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۳ میلیارد و ۶۵۶ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش یک هزار و ۷۲میلیارد تومان در ۲۷۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

بیشترین اثر منفی بر شاخص در روز جاری به نمادهای معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان و گروه مپنا تعلق گرفت و در مقابل نمادهای معاملاتی پتروشیمی پارس، پالایش نفت تبریز و گسترش نفت و گاز پارسیان با رشد خود مانع کاهش بیشتر شاخص بورس شدند.

,

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه روز منفی را پشت سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۲۸۰واحد، کل (هموزن) ۳۹۹واحد، قیمت (هموزن) ۲۷۷واحد، آزاد شناور ۱۰۷۷واحد و شاخص‌های‌‌ بازار اول ۱۰۶۶واحد و بازار دوم ۳۳۹واحد کاهش را به‌ثبت رسانند.

,

فرابورس هم افت کرد

, فرابورس هم افت کرد,

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۲۷۶میلیون ورقه به‌ارزش ۶۱۱میلیارد تومان در ۱۴۶هزار نوبت، آیفکس ۱۰واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۶۲۳واحد قرار گرفت.

,

 

,

 

,

عرضه مواد پلیمری در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی

, عرضه مواد پلیمری در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی,

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز میزبان عرضه ۲۰ هزار و ۹۳۷ تن مواد پلیمری، ۹ هزار و ۱۰۰ تن قیر و دو هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم است.

,

امروز همچنین دو هزار تن مس مفتول، ۱۳۵ هزار و ۶۱۰ تن انواع ورق های گرم، سرد، گالوانیزه و قلع اندود، ۲۲ هزار تن سبد مخلوط و ۱۴۰ تن سولفور مولیبدن در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

,

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران در این روز عرضه ۱۱ کیلوگرم زعفران رشته‌ای و دو هزار و ۳۳۰ تن خرمای استعمران را تجربه می‌کند و همچنین ۴ هزار و ۶۵۰ تن قیر و عایق رطوبتی در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه شد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه