اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه:

گردشگری راه میانبری برای توسعه کرمانشاه است

گردشگری راه میانبری برای توسعه کرمانشاه است
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گردشگری را میانبری برای رسیدن این استان به توسعه دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، امید قادری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با حضور در دفتر شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد از دفتر تحریریه این مجموعه بازدید و با خبرنگاران آن در مورد موضوعات حوزه متبوعش به گفتگو پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی در ابتدا از فعالیت‌ها و زحمات خبرنگاران این مجموعه برای انتشار به موقع و رعایت امانت‌داری در انعکاس اخبار تقدیر کرد و گفت: شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد یکی از رسانه‌‌ها مهم استان کرمانشاه است که اخبار را خوب به روز و به لحظه بر روی خروجی خود قرار می‌دهد.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: امروز در شرایطی هستیم که بحث تولید واشتغال برای کشور و استان بسیار مهم است، کرمانشاه با وضعیتی که دارد از نظر بیکاری نیاز به یک اقدام میانبر و جهادی دارد تا بتوان با این معضل مقابله کرد.

,

قادری بیان داشت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم در این راستان می‌تواند یک نقش کلیدی را ایفا کند.

,

وی گفت: در شرایط تحریم گردشگری و صنایع دستی یک راه میانبر برای توسعه است و در شرایطی که رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را تنها نسخه نجات کشور می‌داند، یکی از راه‌های تحقق فرامین معظم له توجه به ظرفیت‌های این حوزه است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه افزود: گردشگری واقعا یک میانبر است که با سرمایه کم حدود 10 تا 20 میلیون تومان می توان در حوزه های آن اشتغال ایجاد کرد و قاعدتا رونق تولید را به همراه دارد.

,

قادری بیان داشت: گردشگر صنعتی پاک و بدون تحریم است و می تواند در بحث معرفی و ترسیم چهره زیبای استان موثر باشد.

,

وی یادآور شد: به عقیده کارشناسان اولین صنعت درآمدزای دنیا توریسم و گردشگری است و کشورهای صنعتی دنیا هم بیشتر راغب به رونق گردشگری هستند.

,

این مسئول، حوزه گردشگری را محرکه سایر بخش ها دانست و گفت: اگر سیاست ها درست انجام شود می‌تواندد در استان به عنوان محور توسعه استان قرار گیرد.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در ادامه پاسخگوی سوالات خبرنگاران مجموعه شبکه اطلاع رسانی مرصاد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه