اخبار داغ

در مراسم افتتاح پروژه 1500 واحدی ارتش در بیرجند مطرح شد

شروع عملیات اجرای راه‌آهن از بیرجند در سه ماه آینده/ پروژه 1500 واحدی شهید سپهبد صیادشیرازی به بهره‌برداری رسید

شروع عملیات اجرای راه‌آهن از بیرجند در سه ماه آینده/ پروژه 1500 واحدی شهید سپهبد صیادشیرازی به بهره‌برداری رسید
وزیر راه و شهرسازی گفت: یک یا دو قطعه از زاهدان به زابل شروع کردیم و یک قطعه از یونسی شروع شده و در سه ماه آینده از بیرجند شروع خواهد شد تا از چند جهت ساخت راه‌آهن را آغاز کنیم تا کریدور شمال جنوب ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم پروژه 1500 واحدی شهید سپهبد صیادشیرازی در بیرجند با بیان این‌که کار باید با کیفیت انجام شود گفت: در خراسان جنوبی اختتامیه مسکن مهر را داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم پروژه 1500 واحدی شهید سپهبد صیادشیرازی در بیرجند با بیان این‌که کار باید با کیفیت انجام شود گفت: در خراسان جنوبی اختتامیه مسکن مهر را داریم.,

 

,

وی افزود: خراسان جنوبی پنجمین استان کشور می‌شود که مسکن مهر در آن تمام شد اما نهضت همچنان ادامه دارد و باید برای خانه‌دارشدن مردم اقدامات عملی خود را انجام دهیم که در طرح اقدام ملی مسکن ادامه پیدا می‌کند.

,

 

,

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که نباید سکونتگاه غیررسمی و بافت ناکارآمدشهری داشته باشیم گفت: نباید شهرها از درون پوسیده و مردم دچار مضیقه شوند.

,

محمد اسلامی

, محمد اسلامی,

اسلامی افزود: طرح‌های بازآفرینی شهری، کیفیت بخشی به زندگی مردم است.

,

 

,

وی اظهار کرد: یکی از پروژه‌های محوری در استان خراسان جنوبی، تکمیل و توسعه زیرساخت‌های ریلی، جاده‌ای و فرودگاهی است.

,

 

,

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز عملیات توسعه پایانه فرودگاه بیرجند و عملیات اجرایی اتصال فردوس به راه‌آهن سراسری آغاز شد.

,

 

,

اسلامی در خصوص خط آهن زاهدان به بیرجند و یونسی‌گناباد اظهار کرد: یک یا دو قطعه از زاهدان به زابل شروع کردیم و یک قطعه از یونسی شروع شده و در سه ماه آینده از بیرجند شروع خواهد شد تا از چند جهت ساخت راه‌آهن را آغاز کنیم تا کریدور شمال جنوب ایجاد شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: ذخیره بزرگ معادن این استان با استفاده از خط آهن شکوفا می‌شود.

,

 

,

وزیر راه و شهرسازی گفت: اداره کل راه و شهرسازی بازارچه‌ای در محل پروژه مسکن شهید سپهبد صیادشیرازی احداث کند تا مردم برای خرید مایحتاج دچار مضیقه نباشند.

,

علی جهانشاهی

, علی جهانشاهی,

پروژه مسکن شهید سپهبد صیادشیرازی در بیرجند یکی از پروژه‌های موفق تعاونی‌های مسکن در سراسر کشور/ رئیس‌جمهور در 04 آموزش سربازی را گذرانده است

, پروژه مسکن شهید سپهبد صیادشیرازی در بیرجند یکی از پروژه‌های موفق تعاونی‌های مسکن در سراسر کشور/ رئیس‌جمهور در 04 آموزش سربازی را گذرانده است, پروژه مسکن شهید سپهبد صیادشیرازی در بیرجند یکی از پروژه‌های موفق تعاونی‌های مسکن در سراسر کشور/ رئیس‌جمهور در 04 آموزش سربازی را گذرانده است,

امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: در جهت اجرایی‌شدن فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به خانه‌دارشدن خانواده نیروهای نظامی قدمی برداشتیم و در این خصوص 10 هزار و 10 هکتار از اراضی ارتش واگذار شد.

,

 

,

وی افزود: پروژه مسکن شهید سپهبد صیادشیرازی در بیرجند یکی از پروژه‌های موفق تعاونی‌های مسکن در سراسر کشور است.

,

 

,

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که مرکز آموزشی 04 بیرجند یکی از قدیمی‌ترین مراکز آموزشی کشور است گفت: در زمان جنگ بیش از 350 نفر از جوانان در این مرکز آموزش دیدند و رئیس جمهور نیز در این مرکز آموزش دیده است. در یکی از سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت می‌خواهد بازدید از پادگان داشته باشد تا خاطراتش را مرور کند.

,

 

,

امیر جهانشاهی افزود: هم‌اکنون 4 تیپ در خراسان جنوبی مستقر است.

,

 

,

افتتاح فاز دوم پروژه 1500 واحدی شهید سپهبد صیادشیرازی

, افتتاح فاز دوم پروژه 1500 واحدی شهید سپهبد صیادشیرازی, افتتاح فاز دوم پروژه 1500 واحدی شهید سپهبد صیادشیرازی,

حسن‌علی زمانی فرمانده مرکز آموزش امام رضا علیه‌السلام 04 بیرجند نیز در این مراسم گفت: تعاونی مسکن 04 در سال 1362 در راستای تأمین مسکن کارکنان تأسیس شده است.

,

 

,

وی افزود: این تعاونی با اجرای چندین پروژه در سطح شهر بیرجند، 2 هزار و 315 واحد تجاری و مسکونی را ساخته است.

,

 

,

فرمانده مرکز آموزش امام رضا علیه‌السلام گفت: پروژه 1500 واحدی شهید سپهبد صیادشیرازی در سال 1382 آغاز شد و فاز اول در مهر 1392 با تحویل 692 واحد به اتمام رسید.

,

 

,

زمانی افزود: فاز 2 در بهار 1393 در زمینی به مساحت 47 هزار مترمربع در قالب 800 واحد مسکونی با آورده نقدی اعضا و وام مسکن آغاز شد و امروز بهره‌برداری و افتتاح پروژه را شاهد هستیم.

,

 

,

وی اظهار کرد: این تعاونی هرساله تعاونی برتر استان و در سال 1394 تعاونی برتر کشوری شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه