اخبار داغ

تعداد بوستان‌های شهر تهران افزایش می‌یابد

تعداد بوستان‌های شهر تهران افزایش می‌یابد
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه تعداد بوستان‌های سطح شهر تهران افزایش خواهد یافت، گفت: در همین راستا، باغ عقبری در منطقه ۲ همزمان با عید سعید فطر و باغ وثوق‌الدوله معروف به باغ بزرگ‌آقا در منطقه ۱۴ به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌محمد مختاری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه در چند ماه آینده تعداد بوستان‌های سطح شهر تهران افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: سازمان بوستان‌ها برنامه ویژه‌ای را برای 22 منطقه پیش‌بینی کرده است به طوریکه به‌زودی در سطح مناطق 13، 8 و همچنین منطقه 4 و منطقه هرندی سرانه فضای سبز با افزایش تعداد بوستانها بیشتر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان بوستان‌ها و پارک‌ها فراهم ساختن محل‌های مناسبی برای حضور شهروندان و خانواده‌ها است که در همین زمینه با تدابیر شهردار تهران، دو باغ قابل توجه در منطقه 2 و 14 از بنیاد مستضعفان تحویل گرفته شد.
,
 
,
مختاری یادآور شد: در همین زمینه باغ عقبری در منطقه 2 همچنین باغ وثوق‌الدوله معروف به باغ بزرگ‌آقا در منطقه 14 وجود دارد که تمهیدات لازم برای فراهم ساختن این دو باغ برای حضور شهروندان در دستور کار قرار دارد.
,
 
,
مدیر‌عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران تصریح کرد: باغ عقبری تا پایان ماه مبارک رمضان و همزمان با عید سعید فطر به بهره‌برداری خواهد رسید ضمن اینکه در خصوص باغ وثوق‌الدوله در منطقه 14 نیز تلاش خواهد شد ظرف سه ماه آینده این باغ آماده بهره‌برداری باشد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه