اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان:

شمش و خاک روی؛ بیشترین صادرات استان زنجان است/ در حال رایزنی برای راه اندازی مدرسه صادراتی در استان زنجان هستیم

شمش و خاک روی؛ بیشترین صادرات استان زنجان است/ در حال رایزنی برای راه اندازی مدرسه صادراتی در استان زنجان هستیم
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه مدرسه صادراتی در 5 استان به صورت پایلوت راه اندازی می‌شود گفت: ایجاد این مدرسه در زنجان هنوز قطعی نشده ولی در حال رایزنی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت صادرات محصولات تولیدی از شهرکهای صنعتی استان زنجان اظهار کرد: درصد زیادی از صادرات استان از شهرک صنعتی روی انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه عمده صادرات استان از شهرکهای صنعتی در بخش سرب و روی است تصریح کرد: توافقنامه‌ای هم بین شرکت شهرکهای صنعتی کشور و سازمان توسعه تجارت منعقد ایجاد راهکارهای عملی در افزایش میزان صادرات منعقد شده است.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به فعالیت شرکت‌های EMC یا همان شرکت‌های توسعه صادرات صنعتی صادرات یعنی افرادی که با وجود نداشتن سرمایه، مدیریت می‌کنند افزود: این شرکتها در زمینه صادرات کالا فعالیت می‌کنند.

,

وی بیان کرد: این شرکتها رایزنی‌های صادراتی را انجام می‌دهند و در صورت رضایتمندی صاحب کالا اقدام به انتقال می‌کنند که این راه روند صادراتی را طولانی کرده و کمی مشکل است و همچنین ممکن است در این روش از سوی صاحبان کالاها اعتماد لازم ایجاد نشود.

,

احمدی با اشاره به اینکه این روش زمانبر بوده و به نفع صادرات و همچنین شخص صادر کننده نیست افزود: به جای این کار راه اندازی طرحی به نام مدرسه صادراتی مطرح است که 5 استان به عنوان پایلوت انتخاب خواهند شد و امیدواریم با اهتمام و تلاش‌های صورت گرفته بتوانیم استان زنجان را جزو این 5 استان قرار دهیم.

,

وی با بیان اینکه شرکت‌ emc در استان زنجان وجود ندارد بیان کرد: سازمان شهرکهای صنعتی به جای تقویت شرکت‌های emc راه اندازی مدرسه صادراتی به منظور تربیت و آموزش مسئول صادرکنندگان واحدهای تولیدی را در برنامه‌ قرار داده است.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان بیان کرد: با ایجاد مدرسه صادراتی صادر کنندگان و وارد کنندگان با قوانین و روش‌های مختلف صادرات آشنا می‌شوند و از ظرفیت‌های جوانانی که علاقمند فعالیت در حوزه صادرات و واردات هستند آموزش می‌بینند و می‌توانند در این زمینه فعالیت داشته باشند.

,

وی در پایان با بیان اینکه این طرح در روند افزایش میزان صادرات استان بسیار تاثیر گذار خواهد بود بیان کرد: همچنین در وضعیت موجود نیز باید صادر کنندگان با روش‌های مختلف تحریم‌ها را دور بزنند و کالاهای صادراتی خود را به کشورهای هدف صادر کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه