اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

تعداد زندانیان مهریه تا پایان هفته در استان زنجان صفر می‌شود/ وجود ۱۵۹ زندانی جرائم غیرعمد و محکوم مالی در استان

تعداد زندانیان مهریه تا پایان هفته در استان زنجان صفر می‌شود/ وجود ۱۵۹ زندانی جرائم غیرعمد و محکوم مالی در استان
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی در استان گفت: تعداد زندانیان مهریه تا پایان هفته در استان زنجان صفر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دوشنبه شب در مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومین مالی با اشاره به عملکرد ستاد دیه در سال گذشته آمار آزاد شدگان را در مجموع 176 نفر عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;, موج رسا;,

وی با اشاره به آزادی 83 نفر نیز زندانیان استان از محل کمک‌های برنامه ماه عسل افزود: مجموع بدهی‌های 176 زندانی آزاد شده 22 میلیارد تومان بود.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان میزان مبلغ که از طرف شکات مورد گذشت قرار گرفت را هشت میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: آورده محکومین و قبول اعسار از طرف همکاران ما در دادگستری نیز به ترتیب یک میلیارد تومان و هشت میلیارد تومان بوده است.

,

وی با اشاره به تسهیلات سه میلیارد تومانی بانکها برای آزادی زندانیان خاطرنشان کرد: کمک‌های بلاعوض ستاد دیه نیز یک میلیارد تومان بود.

,

حجت‌الاسلام نیارکی با بیان اینکه بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان نیز کمک‌های مردمی داشتیم، ادامه داد: با آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومین مالی وقت بیشتری برای اصلاح و تربیت دیگر زندانیان پیدا می‌کنیم.

,

وی با اشاره به وجود اسیب‌های اجتماعی گوناگون تصریح کرد: برخی از این آسیب‌ها با وجود سرپرست خانوار نیز خانواده‌ها را تهدید می‌کند، حال نبود سرپرست خانوار خطرات بیشتری را متوجه این خانواده‌ها می‌کند.

,

این مقام مسئول با اشاره به وجود 350 محکوم مالی در زمان قبول مسئولیت در استان زنجان عنوان کرد: با تدابیر دستگاه قضایی این میزان اکنون به 152 نفر رسیده است.

,

وی با بیان اینکه تعداد محکومین مهریه در زمان ورودم به استان 137 نفر بود، گفت: امروز تنها چهار زندانی محکوم مهریه داریم تا فردا یا آخر هفته این میزان را به صفر خواهیم رساند.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به وجود 159 زندانی جرائم غیرعمد و محکوم مالی در استان ابراز کرد: این افراد حدود 42 میلیارد تومان بدهی دارند که به دنبال جمع‌آوری این مبلغ تا پایان 6 ماهه نخست هستیم.

,

حجت‌الاسلام نیارکی در پایان اضافه کرد: از این افراد 147 نفر سرپرست خانوار بوده و 11 نفر نیز بین 20 تا 30 سال هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه