اخبار داغ

دیدار نماینده مقام معظم رهبری در استان با مدد جویان کمیته امداد؛

دلجویی نیازمندان مهمترین وظایف مسئولین است/سرکشی از ۱۵۰۰ نیازمند در استان بوشهر

دلجویی نیازمندان مهمترین وظایف مسئولین است/سرکشی از ۱۵۰۰ نیازمند در استان بوشهر
نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر گفت: سرکشی و دلجویی نیازمندان از وظایف همه مسئولان به‌شمار می‌رود که اگر ادامه پیدا کند ضمن کسب ثواب موجب افزایش روحیه و اعتماد به‌ نفس در بین مددجویان می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر شب گذشته به همراه مدیر کل کمیته امداد استان با حضور در منازل مددجویان تحت حمایت این نهاد با این خانواده ها دیدار و از نزدیک در جریان امورات زندگی آنها قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

 آیت الله صفایی بوشهری  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دیدار نیازمندان و کمک به آنان از سیره ائمه معصومین خصوصاً امیرالمونین «ع» بوده و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت است تا مسئولان در زمینه توجه به نیازمندان مشارکت داشته باشند.

,

وی با اشاره به اجرای طرح مفتاح‌الجنة توسط مسئولان امداد، اظهار کرد: سرکشی و دلجویی نیازمندان از وظایف همه مسئولان به‌شمار می‌رود که اگر ادامه پیدا کند ضمن کسب ثواب موجب افزایش روحیه و اعتماد به‌ نفس در بین مددجویان می‌شود.

,

, ,

بازدید از 1500 مدد جو کمیته امداد در ماه مبارک رمضان

, بازدید از 1500 مدد جو کمیته امداد در ماه مبارک رمضان,

احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در این دیدار گفت: با توجه به ضرورت همنشینی مسئولان و خیرین با خانواده های معزز مورد حمایت امداد در ماه مبارک رمضان، با تاسی و پیروی از آموزه های دینی و شیوه ی ائمه اطهار (ع) تعداد 1500 خانواده از ایتام و نیازمندان توسط مسئولین، همکاران و خیران هم استانی مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

,

لطفی افزود: در این طرح به گونه ای برنامه ریزی شده تا اولا امداد گران و خیرین از نزدیک با وضعیت زندگی و معیشت خانواده های نیازمند آشنا شده و از سویی با شناسایی نیازمندیها و مشکلات زندگی آنها، بخشی از مشکلات و کاستی های عمده ی این خانواده را برطرف خواهند کرد.

,

, ,

مدیرکل کمیته امداد اضافه کرد: در طرح مفتاح الجنه سعی شده هر نفر از میهمانان و بازدید کنندگان از خانواده ها، حداقل یک سبد کالا (مواد غذایی و ...) در قالب همیان مولا جهت اهداء به خانواده های مورد نظر تامین و تقدیم نمایند.

,

 لطفی با اشاره به تریبون های نماز جمعه، خاطرنشان کرد: در تریبون  نماز جمعه از مردم نوع دوست و ولایت مدار استان دعوت شود تا در ماه مبارک رمضان که ماه بندگی خدا و بنده نوازی بندگان خدا است، ایتام و نیازمندان را فراموش نکنند و به هر نحو ممکن در حد توان، در گسترانیدن سفره افطار نیازمندان مشارکت داشته باشند.

,

در این بازدیدها از طرف نماینده ولی فقیه در استان و همچنین کمیته امداد، هدایای نقدی و کالایی به این خانواده ها اهداء شده است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه