اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی:

ترویج اقتصاد مردمی راه پیروزی در جنگ اقتصادی دشمن است

ترویج اقتصاد مردمی راه پیروزی در جنگ اقتصادی دشمن است
استاندار خراسان رضوی گفت: اگر می خواهیم در جنگ اقتصادی پیروز و روی پای خودمان بایستیم باید توام با تدبیر عمل کرده و در این راستا باید اقتصاد مردمی را ترویج کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علیرضا رزم حسینی صبح امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان صنعت غذای استان با بیان این مطلب که در فرهنگ دینی بر روی اقتصاد نیز توجه شده است، افزود:  در مثلث اقتصاد مقاومتی از علمای دین برای ترویج این مدل استفاده می کنیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطر نشان کرد: امروز اگر می خواهیم در جنگ اقتصادی که هنوز برخی از کارگزاران آن را باور ندارند روی پای خودمان بایستیم و در سیاست های بین المللی مقاومت کنیم باید توام با تدبیر عمل کرده و در این راستا باید اقتصاد مردمی را ترویج کنیم.

,

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: امروز همه ما باید در مسیر ساختن یک  جامعه متدین و متمکن تلاش کنیم لذا ما هم به نوبه خود هر جایی بتوانیم مسیر را برای مدیران اقتصادی هموارتر خواهیم کرد.

,

 فرماندار طرقبه و شاندیز، در این مراسم با ارائه گزارش کوتاهی گفت: در سال گردش مالی حوزه گردشگری شهرستان شاندیز 100 میلیارد تومان، حوزه اصناف نزدیک 1700 میلیارد تومان و در بخش کشاورزی نزدیک 300 میلیارد تومان است.

,

حسن حسینی با بیان این که 70 هزار نفر در شهرستان شاندیز زندگی  می کنند، افزود: با کمک استاندار، شهرستان شاندیزباید در توسعه اقتصادی به یک الگو تبدیل شود این در حالی است که در حال حاضر هم در روستاها کار را با کمک معین اقتصادی شروع کرده ایم.

,

رئیس خانه صنعت و معدن استان نیز در این مراسم گفت: :در شرایط فعلی که باید متکی به دانش و توانمندی های خودمان باشیم تنها راه برون رفت، مدل مثلث توسعه اقتصادی است که باید آن را مورد توجه بیشتری قرار دهیم. 

,

 حسن حسینی اذعان کرد: امیدوارم همه مدیران هم خوددشان را با قطار اقتصاد مقاومتی هماهنگ کنند. فضا را تاکنون این قدر متحد ندیده بودم لذا باید قدر مبدع این طرح را بدانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه