اخبار داغ

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد:

برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت در خلیل‌آباد، ۳ کشته و مصدوم بر جای گذاشت

برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت در خلیل‌آباد، ۳ کشته و مصدوم بر جای گذاشت
فرمانده انتظامی خلیل‌آباد گفت: در اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در مسیر مجموعه بزرگ ورزشی شهر خلیل‌آباد، یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ولی‌الله غلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در مسیر مجموعه بزرگ ورزشی شهر خلیل‌آباد، یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی بابیان اینکه در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که یکی از آنان در بیمارستان جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: دو نفر از مصدومان این حادثه دریکی از بیمارستان‌های شهرستان کاشمر بستری شدند.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل‌آباد علت این حادثه از سوی مسئولان ذی‌ربط انحراف به چپ از جانب یکی و سرعت غیرمجاز از جانب دیگری دانست و تصریح کرد: شهروندان عزیز هنگام رانندگی به‌ویژه در سراشیبی و پیچ‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

,

 

,

وی در پایان اذعان کرد: رانندگان عزیز موتورسیکلت‌سوار به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی همانند سایر وسایل نقلیه پایبند باشند و در هنگام رانندگی نکات ایمنی، سرعت مجاز و استفاده از کلاته ایمنی را رعایت نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث دل‌خراشی در سطح شهرستان نباشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه