اخبار داغ

لزوم مناسب سازی برای ۵۰ هزار معلول ساکن البرز

لزوم مناسب سازی برای ۵۰ هزار معلول ساکن البرز
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: حقوق شهروندی جامعه هدف بهزیستی درطرح مناسب سازی معابر استان تا حدودی نادیده گرفته شده که باید این مساله بیش از پیش مورد توجه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، اسدالله حیدری روز سه شنبه در نشست بررسی طرح های مناسب سازی استان البرز گفت: مناسب سازی معابر در قانون حمایت از معلولان مطرح شده و این قانون برای اجرا به تمام دستگاه های دولتی ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی با اشاره به اینکه دستور رئیس جمهوری دراین زمینه ابلاغ شده است، افزود: علاوه بر معلولان گروه های مختلفی از طرح های مناسب سازی بهره مند می شود که از جمله آنان می توان به زنان باردار و کودکان اشاره کرد.
,
 
,
حیدری اظهار داشت: اکنون 10 درصد جمعیت استان البرز سالمند هستند و 50 هزار معلول و 10 هزار جانباز داریم که ضرورت اجرای طرح های مناسب سازی را دوچندان می سازد.
,
 
,
مدیرکل بهزیستی استان البرز تصریح کرد: باید گام های عملی برای اجرای طرح های مناسب سازی برداشت و در قانون مجازاتی برای تخطی ازاین موضوع مهم پیش بینی شده است.
,
 
,
حیدری ادامه داد: همچنین امتیازاتی برای دستگاه های اجرایی در جشنواره رجایی برای اجرایی شدن هرچه بیشتر طرح های مناسب سازی دیده شده است.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه