اخبار داغ

خودروهای باکیفیت فروردین مشخص شدند

خودروهای باکیفیت فروردین مشخص شدند
بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در فروردین ماه امسال در گروه خودروهای سبک و در بخش سواری خودرو پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو، ایکاپ موفق به دریافت پنج ستاره کیفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، در فروردین ماه امسال در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی دو، وانت تندر شرکت ایران خودرو با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص داد و وانت‌های مزدا کارا ۲۰۰۰ تک کابین بهمن موتور، سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن رو و وانت آریسان شرکت ایران خودرو دیزل با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این لیست قیمتی وانت‌های مزدا کارا ۲۰۰۰ دو کابین بهمن موتور، وانت‌های نیسان دوگانه سوز و تک سوز زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی را از آن خود کردند.
,
 
,
همچنین در لیست قیمتی یک، وانت نیوپیکاپ فوتون شرکت ایران خودرو دیزل سه ستاره کیفی را از آن خود کرد.
,
 
,
همچنین در گروه سبک و در بخش سواری خودرو پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو / ایکاپ موفق به دریافت پنج ستاره کیفی شد و بیشترین امتیاز را در فروردین ماه امسال به خود اختصاص داد. این خودرو در لیست قیمتی دو قرار دارد و در این لیست کیاسراتوی سایپا و هایما S۷ اتوماتیک ایران خودرو خراسان هر کدام چهار ستاره کیفی را از آن خود کردند و در رده بعدی جای گرفتند.
,
 
,
JAC-S۵ و JAC-S۳ کرمان موتور و تیگو ۵ مدیران خودرو در این لیست قیمتی سه ستاره‌ای شدند. همچنین NEW MVMX۳۳S شرکت مدیران خودرو در این لیست قیمتی دو ستاره توانست به دست آورد.
,
 
,
در لیست قیمتی یک نیز دو خودروی نیومزدا ۳ بهمن موتور و سوزوکی گرندویتارای ایران خودرو خراسان هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.
,
 
,
از سوی دیگر در لیست قیمتی سه، خودروهای B۳۰ شرکت بهمن موتور و آریو اتوماتیک سایپا بن رو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند و آریزو ۵ و MVMX۳۲ مدیران خودرو سه ستاره‌ای شدند.
,
 
,
همچنین در لیست قیمتی چهار، خودروهای تند ۹۰ پلاس اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و پژو ۲۰۷ همگی از ایران خودرو و پارس تندر شرکت پارس خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.
,
 
,
در این لیست قیمتی تندر ۹۰، دنا پلاس، رانا، پژو SD۲۰۶، پژو ۲۰۶ و دانگ فنگ H۳۰ همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و خودروهای کوییک سایپا، دنای ایران خودرو و NEW MVM۳۱۵ مدیران خودرو نیز سه ستاره‌ای شدند.
,
 
,
در این لیست خودروهای سورن ایران خودرو تبریز، پژو پارس کرمانشاه ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو فارس، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس صنایع خودروسازی فردا، سمند تبریز ایران خودرو تبریز، پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان، ساینای سایپا-سیتروئن، تیبا ۲ سایپا و تیبای سایپا سیتروئن همگی دو ستاره کیفی را از آن خود کردند.
,
 
,
در لیست قیمتی پنج نیز خودروهای سایپا X۱۳۱، سایپا X۱۳۲، سایپا X۱۱۱ شرکت سایپا و سایپا X۱۳۱ پارس خودرو شرکت پارس خودرو همگی دو ستاره کیفی به دست آوردند.
,
 
,
۲ خودروی سنگین ۴ ستاره‌ای در فروردین ماه امسال
,
 
,
در بخش کشنده‌ها، خودروی کشنده ولوو FH۵۰۰ شرکت سایپا دیزل چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد و کشنده فوتون Auman H۴ شرکت ایران خودرو دیزل سه ستاره کیفی را توانست به دست آورد.
,
 
,
در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو NPR۷۵K بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد و در بخش کامیون نیز کامیون بنز WH شرکت ایران خودرو دیزل دو ستاره کیفی به دست آورد.
,
 
,
در بخش اتوبوس نیز اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال از محصولات شرکت عقاب افشان سه ستاره کیفی به دست آورد و مینی بوس آرین شرکت ایران خودرو دیزل توانست دو ستاره کیفی را از آن خود کند.
,
 
,
منبع: میزان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه