اخبار داغ

تجمع مقابل شهرداری منطقه 3 تبریز؛

طالب‌نژاد: مطالبه تجمع‌کنندگان درحیطه‌ی اختیارات شهرداری‌ مرکز است

طالب‌نژاد: مطالبه تجمع‌کنندگان درحیطه‌ی اختیارات شهرداری‌ مرکز است
شهردار منطقه3 تبریز گفت: خواسته های تجمع کنندگان خارج از اختیارات شهرداری های مناطق است و باید از طریق شهرداری مرکز اقدام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل زا آناج، دیروز تعدادی از کارکنان شهرداری منطقه 3 تبریز در تجمعی خواستار اعمال قانون کار درقراردادهای خود بودند، تجمع کنندگان، مربیان آموزشی و از میان بانوان شاغل شهرداری منطقه سه تبریز بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

داود طالب نژاد شهردار منطقه3 در گفت‌و‌گو با خبرنگار آناج اظهار داشت: در حدود 43 نفر مربی آموزشی در شهرداری این منطقه مشغول به کار هستند، سنوات خدمتی این مربیان، از پنج تا ده سال است، همچنین سقف کارکرد قراردادی آنها، ماهانه 120 ساعت است.

,

وی ادامه داد: قرارداد این مربیان در سایر مناطق به صورت سه ماهه منعقد می شود ولی در شهرداری منطقه 3 به صورت یکساله بسته می شود، بیست و سه نفر از این مربیان قراردادخود را امضا کرده اند ولی بقیه حاضر به امضا نبوده و خواستار اعمال قانون کار در قراردادهای خود هستند.

,

طالب نژاد افزود: شهرداران مناطق براساس دستورالعملی که از طرف معاونت فرهنگی شهرداری رسیده عمل می کنند و سایر اختیارات باید از حوزه مرکزی تفویض شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه